aothedugr

Άρθρα - aode.gr

Άρθρα - aode.gr (317)

Συγκεντρωμένη εδώ θα βρείτε όλη την αρθρογραφία του aode.gr.

TED x AUEB - Arctos

  • Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου 2018 07:32
  • Γράφτηκε από τον

Ο αστερισμός άρκτος οδηγούσε για πολλούς αιώνες τους ανθρώπους στον προορισμό τους. Ήταν σημείο αναφοράς και μέσο προσανατολισμού σε εποχές που ο άνθρωπος ανακάλυπτε τον κόσμο. Ο καθένας και η κάθε μία από εμάς, έχει τη δική του άρκτο για να πορεύεται στο ταξίδι της ζωής του.

Τι εκφράζει περισσότερο την πορεία μας στον κόσμο; Ένας άνθρωπος, μία ιδέα ή μία εμπειρία ζωής; Το TEDxAUEB επιστρέφει, για μία ακόμη χρονιά, το Σάββατο, 17 Μαρτίου στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων. Δώδεκα Έλληνες και διεθνείς ομιλητές από διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους, θα προσεγγίσουν μέσα από προσωπικές τους εμπειρίες την ιδιαίτερη σημασία του “arctos”. Από τη σκηνή του TEDxAUEB δε θα μπορούσαν να λείπουν performances καλλιτεχνών που βρήκαν το δικό τους αστέρι στην τέχνη αλλά και διαδραστικά workshops εμπνευσμένα από έναν κόσμο που προχωράει μπροστά.

 

Προμηθεύσου το εισιτήριό σου στο: www.tedxaueb.com

Εκ πρώτης όψεως η τεχνολογία είναι συνώνυμη με την αύξηση της παραγωγικότητας. Ωστόσο μια νέα έρευνα της Microsoft, που έγινε σε 20.000 Ευρωπαίους εργαζόμενους, δείχνει ότι η τεχνολογία και ιδίως η δυνατότητα διαρκούς συνδεσιμότητας μπορεί να γυρίσει «μπούμερανγκ», προκαλώντας στρες και τελικά μειώνοντας την παραγωγικότητα αρκετών εργαζομένων.

Πολλοί εργαζόμενοι δήλωσαν ότι κυρίως ο καταιγισμός από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), αλλά επίσης από μηνύματα SMS και άλλες ηλεκτρονικές ειδοποιήσεις συχνά τους αποσπά την προσοχή και τους εμποδίζει να συγκεντρωθούν, ιδίως αν συνυπολογισθούν οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Όπως επεσήμανε ένας ειδικός, πολλοί εργαζόμενοι στην εποχή μας υποφέρουν από υψηλά επίπεδα τεχνοστρές, μιας ειδικής μορφής άγχους που σχετίζεται με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας που βιώνεται ως διασπαστική.

Η δειγματοληπτική έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 21 ευρωπαϊκές χώρες, σύμφωνα με το BBC, αποκαλύπτει ότι μόνο ένας στους δέκα εργαζόμενους (ποσοστό 11,4%) αισθάνεται πραγματικά παραγωγικός. 

«Οι σύγχρονοι εργαζόμενοι διαθέτουν μια αφθονία τεχνολογίας στα ακροδάχτυλά τους, αλλά αυτό δεν μεταφράζεται κατ' ανάγκην σε θετική επίπτωση» αναφέρουν οι ερευνητές.

Η Microsoft επεσήμανε τους κινδύνους από τη «συνεχή συνδεσιμότητα», που έχει δημιουργήσει προσδοκίες ότι οι εργαζόμενοι πρέπει ανά πάσα ώρα και στιγμή να ανταποκρίνονται στα μηνύματα και στα αιτήματα επικοινωνίας που δέχονται μέσω smartphones, tablets και κάθε είδους υπολογιστές.

Αυτό έχει ως συνέπεια το ωράριο των εργαζομένων να γίνεται εκ των πραγμάτων «λάστιχο» και να ξεφεύγει από τα τυπικά όρια. Αν και υποτίθεται ότι οι περισσότερες ώρες εργασίας από οπουδήποτε (στο γραφείο, στο σπίτι, στις καφετέριες και εν κινήσει στο δρόμο) φέρνουν μεγαλύτερη παραγωγικότητα, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Τελικά το τεχνοστρές δεν υποσκάπτει μόνο την προσωπική ζωή και τον ελεύθερο χρόνο του εργαζόμενου, αλλά και τις ίδιες τις επιδόσεις στη δουλειά του.

Η Microsoft προτείνει σε κάθε εταιρεία να υιοθετήσει μια σωστή «ψηφιακή κουλτούρα», η οποία θα βελτιώνει τον τρόπο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία και το πώς νιώθουν οι εργαζόμενοι, κάτι που θα τους κάνει και πιο παραγωγικούς. Μια προϋπόθεση γι' αυτό είναι π.χ. να τεθούν χρονικά όρια στο πότε μπορούν να στέλνονται εργασιακά e-mails στους εργαζόμενους και ποιά χρονικά περιθώρια έχουν αυτοί για να ανταποκριθούν στα μηνύματα.

Πηγή: http://www.tovima.gr

Δεν είναι λίγοι οι μελλοντολόγοι που υποστηρίζουν ότι τα ρομπότ θα καταστρέψουν τον κόσμο της εργασίας. Το 85% των σημερινών ειδικοτήτων άλλων, εκτιμάται πως δεν θα υπάρχει το 2030.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Βήματος»  αρκετοί υποστηρίζουν ότι  οι αλγόριθμοι της τεχνητής νοημοσύνης θα εξαφανίσουν επαγγέλματα και ειδικότητες που εξασφαλίζουν στους σημερινούς ανθρώπους μια άνετη ζωή. Υπάρχουν, ωστόσο, και έρευνες ειδικών που δείχνουν το αντίθετο. Οτι δηλαδή ο κόσμος της εργασίας έχει μέλλον. Μόνο που οι θέσεις εργασίας του μέλλοντος και οι ειδικεύσεις των εργαζομένων δεν θα έχουν καμία σχέση με τις σημερινές.

Ερευνα που διενήργησε για λογαριασμό της γιγαντιαίας αμερικανικής εταιρείας ηλεκτρονικών υπολογιστών Dell το Ινστιτούτο για το Μέλλον (πρόκειται για ένα think tank που εδρεύει στην Καλιφόρνια) εκτιμά ότι το 85% των επαγγελμάτων που θα ασκούμε το έτος 2030 (διότι σύνταξη δεν πρόκειται να πάρουμε και το προσδόκιμο ζωής αυξάνεται...) δεν υπάρχουν σήμερα! Αλλη δε έρευνα του διάσημου αμερικανικού Πανεπιστημίου ΜΙΤ καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η περιβόητη τεχνητή νοημοσύνη όχι μόνο δεν θα καταστρέψει την απασχόληση, αλλά θα δημιουργήσει τα αμέσως επόμενα χρόνια 21 εκατομμύρια θέσεις εργασίας μόνο στις ΗΠΑ!

Κάποια από αυτά έχουν ήδη δημιουργηθεί για να καλύψουν τις καλπάζουσες ανάγκες των νέων τεχνολογιών. Το ΜΙΤ ξεχώρισε πέντε από αυτά, τα οποία θα έχουν, όπως επισημαίνει, μεγάλη ζήτηση παγκοσμίως το 2018: 

1 Τεχνικός ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
Παρά τις ισχυρές αντιστάσεις διαφόρων... ισχυρών (και ο πλανητάρχης Ντόναλντ Τραμπ είναι ένας εξ αυτών), η μετάβαση του σύγχρονου κόσμου προς μια εποχή όπου η ενέργεια δεν θα απειλεί την ίδια την ύπαρξη του πλανήτη και της ζωής που υπάρχει πάνω σε αυτόν μοιάζει αναπότρεπτη. Αμέτρητες νέες ειδικότητες τεχνικών που θα συμβάλουν στη μετάβαση στη νέα ενεργειακή εποχή κάνουν ήδη την εμφάνισή τους στην αγορά εργασίας. Είναι οι τεχνικοί που ασχολούνται κυρίως με τα φωτοβολταϊκά και τα αιολικά πάρκα. Κατά το ΜΙΤ, την επόμενη δεκαετία η ζήτηση για τέτοιες ειδικότητες θα εκτιναχθεί στα ύψη.

2 Εκπαιδευτής ρομπότ
Μοιάζει νομοτελειακός ο εξοστρακισμός των εργαζομένων σε έναν μεγάλο αριθμό επαγγελμάτων από τα ρομπότ και η κατάληψη των θέσεων εργασίας από αυτά. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει όσο διαρκεί η διαδικασία αυτή να προσλαμβάνουν μηχανικούς ειδικευμένους στη δημιουργία και στη διαχείριση της τεχνητής νοημοσύνης. Διότι τα ρομπότ δεν θα δρουν αυτόνομα, θα βρίσκοται υπό την άγρυπνη ανθρώπινη εποπτεία - έτσι τουλάχιστον διαβεβαιώνουν οι ρομποτιστές.

«Η χρησιμότητα του ανθρώπινου νου αποδείχθηκε προ ολίγων εβδομάδων, όταν η Google χρειάστηκε να προσλάβει 10.000 τεχνικούς στο πλαίσιο μιας μεγάλης ανανέωσης δεδομένων που πραγματοποίησε στο Youtube» γράφει ο Κεντέν Περινέλ στη «Le Figaro». «Ενας αλγόριθμος κατάφερε να αποσύρει το 98% των βίντεο που είχε αποφασίσει η εταιρεία, κάνοντας τη δουλειά που θα έκαναν 180.000 άνθρωποι αν δούλευαν επί 40 εβδομάδες. Αλλά για το υπόλοιπο 2% η Google χρειάστηκε να καταφύγει στην ανθρώπινη ευφυΐα» σημειώνει ο συντάκτης της γαλλικής εφημερίδας.

3 Μηχανικός τεχνητής νοημοσύνης
Πρόκειται για τον τεχνικό του μέλλοντος. Η ειδίκευση αυτή θα πληρώνεται με χρυσάφι στην αγορά εργασίας τα επόμενα χρόνια, εκτιμούν οι αναλυτές του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Μασαχουσέτης - και αυτοί κάτι θα ξέρουν... Ηδη η μέση ετήσια αμοιβή ενός τεχνικού τεχνητής νοημοσύνης είναι στις ΗΠΑ 300.000 δολάρια, δηλαδή πάνω από 250.000 ευρώ. Και οι πιο καλοπληρωμένοι επαγγελματίες με την ειδίκευση αυτή προσθέτουν ήδη στον τραπεζικό τους λογαριασμό επταψήφιες αμοιβές! Τον περασμένο Δεκέμβριο η DeepMind, η Google, η Airbnb, η JPMorgan και η Intel έκαναν εκστρατείες στρατολόγησης ταλέντων και κονταροχτυπήθηκαν βάζοντας το χέρι βαθιά στην τσέπη για να προσελκύσουν τα καλύτερα.

4 Παίκτης βιντεοπαιχνιδιών
Το επαγγέλμα αφορά την ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά των βιντεοπαιχνιδιών που μπορεί να παίξει κανείς στο Διαδίκτυο με τη μέθοδο του streaming. Απευθύνεται κυρίως σε όσους επιθυμούν να παρακολουθούν παίκτες με πολύ υψηλές επιδόσεις την ώρα που παίζουν ένα βιντεοπαιχνίδι. Περίπου 25.000 «κολλημένοι» με τα βιντεοπαιχνίδια έχουν κάνει επάγγελμα το «κόλλημά» τους αυτό!

5 Νοσηλευτής
Το επάγγελμα του νοσηλευτή είναι από τα αρχαιότερα - πλην όμως και ευυπόληπτα - και φαίνεται πως έχει μέλλον και τον 21ο αιώνα και στον αιώνα τον άπαντα πιθανότατα. Διότι μπορεί η χειρουργική και άλλες ειδικότητες της ιατρικής επιστήμης να κινδυνεύουν να αντικατασταθούν από την τεχνητή νοημοσύνη των ρομπότ, η φροντίδα του αρρώστου ή του αναρρωνύοντος, όμως, απαιτεί μια προσωπική φροντίδα και μια εμπειρία που μόνο τα ανθρώπινα όντα διαθέτουν.

Σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο Εργασίας, η γήρανση του πληθυσμού στις ΗΠΑ θα δημιουργήσει από 426.000 έως 754.000 θέσεις εργασίας την επόμενη δεκαετία. Θέσεις που ασφαλώς είναι αδύνατον να καλυφθούν αν επανεκλεγεί για δεύτερη θητεία ο Τραμπ ή τέλος πάντων δεν αλλάξει μεταναστευτική πολιτική ο ξενόφοβος αμερικανός πρόεδρος...

 

Πηγή: http://news.in.gr

Ανικανοποίητοι από τις δεξιότητες των υποψήφιων εργαζομένων τους δηλώνουν οι Έλληνες εργοδότες σύμφωνα με σχετική έρευνα που δημοσιοποίησε η Adecco Ελλάδας, μέλος του ομώνυμου ομίλου, ο οποίος εξειδικεύεται στην παροχή λύσεων Ανθρώπινου Δυναμικού.

Η έρευνα, η οποία “έτρεξε” μέσα στον Οκτώβριο σε 113 στελέχη μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους, έχει χαρακτηριστικά “in vivo”, καθώς το 60% των επιχειρήσεων που εκπροσωπήθηκαν αναζητούσαν εργαζόμενους κατά την συγκεκριμένη περίοδο.

Συγκεκριμένα, το 44% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι οι εργαζόμενοί τους ανταποκρίνονται επαρκώς στις ανάγκες της εταιρείας, όταν το αντίστοιχο ποσοστό για το 2016 ήταν 64%, ενώ ποσοστό 52% των συμμετεχόντων απάντησαν ότι οι εργαζόμενοι ανταποκρίνονται μόνο εν μέρει στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων, ποσοστό που παρουσιάζει αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό του 2016, που ήταν 34%.

adde-17

Η άποψη, αυτή πάντως προσκρούει στην αντίληψη που διατηρούν οι εργαζόμενοι για τις ικανότητες τους, και η οποία είχε αποτυπωθεί επίσης από την Adecco το 2017. Η διαφορετική οπτική διαπιστώνεται ακόμη και σε αντικειμενικά μετρήσιμες δεξιότητες -όπως για παράδειγμα, η γνώση ξένων γλωσσών- με το 65% των εργοδοτών να αναγνωρίζουν αυτή τη δεξιότητα, έναντι του 78% των εργαζομένων. Αξιολογώντας τα προσόντα τους, η συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων και υποψηφίων θεωρεί ότι διαθέτει σε πολύ ή αρκετά ικανοποιητικό βαθμό το σύνολο των ικανοτήτων και δεξιοτήτων που χρειάζονται οι επιχειρήσεις, ενώ εκείνες συνεχίζουν να διαπιστώνουν ελλείμματα δεξιοτήτων και έλλειψη προηγούμενης εργασιακής εμπειρίας.

Το χάσμα της εκπαίδευσης 

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα υπογραμμίζουν την απόσταση της εκπαίδευσης με τα ζητούμενα στην σύγχρονη αγορά εργασίας. Μάλιστα, ποσοστό 88% των συμμετεχόντων εργοδοτών δήλωσαν πως προσφέρονται από την εταιρεία τους ευκαιρίες επιμόρφωσης και εκπαίδευσης. Ποσοστό 82% των ερωτώμενων απάντησε ότι υλοποιούνται εκπαιδευτικά σεμινάρια, είτε από τις ίδιες τις εταιρείες είτε από εξωτερικούς συνεργάτες, ενώ άλλες μορφές εκπαίδευσης και ανάπτυξης που αναφέρονται είναι η δυνατότητα παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων (on line courses) (56%), καθώς και η συμμετοχή σε ημερίδες/ συνέδρια (55%).

Σύμφωνα με τον κ.Κωνσταντίνο Μυλωνά, διευθύνοντα σύμβουλό της Adecco, παγκοσμίως η συζήτηση που έχει ανοίξει αφορά “Το μέλλον της εργασίας στο πλαίσιο της ψηφιακής μετάβασης της οικονομίας και των επιχειρήσεων”. Ακόμη κι αν στην Ελλάδα της κρίσης, το ζήτημα παραμένει χαμηλά στην ατζέντα των επιχειρήσεων, εν τούτοις ο κ.Μυλωνάς, αναφέρθηκε στην ανάγκη αντιμετώπισης των μελλοντικών προκλήσεων από εργοδότες και εργαζόμενους.

Αποστάσεις περί «ελκυστικότητας»

Η έρευνα εξέτασε ακόμα τον βαθμό, κατά τον οποίο οι συμμετέχοντες στη διαδικασία επιλογής προσωπικού αξιολογούν ως «ελκυστικές» τις εταιρείες τους. Φαίνεται πως υπάρχει απόκλιση απόψεων μεταξύ των ανώτερων και των μεσαίων στελεχών στο θέμα αυτό. Χαρακτηριστικά, όπως η «παροχή εκπαίδευσης», η «τήρηση ωραρίου», η «δίκαιη αμοιβή» και η «αποτελεσματική οργάνωση»είναι τα σημεία, στα οποία εμφανίζεται η μεγαλύτερη απόκλιση στα δύο κοινά, δηλαδή των ανώτερων στελεχών και των μεσαίων στελεχών. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι θεωρούν ελκυστική την εταιρεία τους σε ποσοστό 61%, εν μέρει ελκυστική σε ποσοστό 2% και μη ελκυστική σε ποσοστό 37%.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι μη ελκυστική θεωρούν την εταιρεία τους κυρίως νεότερης ηλικίας άτομα. Τα χαρακτηριστικά εκείνα που συγκεντρώνουν τα μεγαλύτερα ποσοστά αναφορικά με την ικανότητά τους να δημιουργήσουν ένα ελκυστικό εργασιακό περιβάλλον είναι, η «ηθική και δίκαιη συμπεριφορά προς τους εργαζομένους και τους συνεργάτες», η «καλή φήμη», η «ικανή διοίκηση», το «ήρεμο και ευχάριστο κλίμα εργασίας», η «τήρηση του ωραρίου εργασίας» και οι «παρεχόμενες δυνατότητες εκπαίδευσης». 

Όσον αφορά τη ζήτηση στην αγορά εργασίας, ο κ.Μυλωνάς εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος, καθώς τα τελευταία οκτώ χρόνια της κρίσης πολλές θετικές ενδείξεις ανατράπηκαν. Σύμφωνα με τον ίδιο πάντως κατά τους τελευταίους μήνες και ειδικότερα το Νοέμβριο καταγράφεται ανάκαμψη της ζήτησης εκ μέρους των επιχειρήσεων.

 

Πηγή: http://www.euro2day.gr

Reverso Tempo

  • Δευτέρα, 04 Δεκεμβρίου 2017 09:02
  • Γράφτηκε από τον

To TEDxAUEB επιστρέφει για έκτη συνεχή χρονιά, ξεκινώντας με ένα pre-event που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου στις 10:30 στο Αμφιθέατρο Αντωνιάδου με θέμα “Reverso Tempo”.

Μπορούμε να γυρίσουμε το χρόνο πίσω; Και αν όχι, τι πρέπει να κάνουμε για αυτό; Είναι σημαντικό να υλοποιούμε τα όνειρα μας κινούμενοι αντίθετα στη φυσική ροή των πραγμάτων; Τέσσερις ομιλητές από διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους θα δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά μέσω προσωπικών τους εμπειριών, προσεγγίζοντας την ιδιαίτερη σημασία του χρόνου στη ζωή μας.

Κάνοντας ένα σύντομο ταξίδι, θα προσπαθήσουμε να θυμηθούμε, να μάθουμε και να οραματιστούμε μέσα από τις διδαχές του χρόνου.

Δήλωσε συμμετοχή, συμπληρώνοντας την φόρμα.

reverso tempo

Εξεταστέα ύλη ΕΠΑ.Λ 2017-2018

  • Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017 07:11
  • Γράφτηκε από τον

book aodeΑπό το βιβλίο: «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων» (Μ. Βαξεβανίδου, Π. Ρεκλείτη, έκδοση ITYE Διόφαντος)

 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

1.1. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1.1.1. Εισαγωγή

1.1.2. Μορφές Επιχειρήσεων

1.1.2.α. Ιδιοκτησιακό Καθεστώς

 1.1.2.γ. Τομέας δραστηριότητας

1.1.2.δ. Το μέγεθος των Επιχειρήσεων

1.1.2.ε. Η Γεωγραφική Έκταση των Δραστηριοτήτων

1.2. ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1.2.1. Εισαγωγή

1.2.2. Η Παραγωγική Λειτουργία

1.2.3. Η Εμπορική Λειτουργία

1.2.4. Η Οικονομική Λειτουργία

1.3. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ

1.3.1. Εισαγωγή

1.3.2. Η Κοινωνική Ευθύνη των Επιχειρήσεων

1.3.3 Ο Κοινωνικός Ισολογισμός 

1.4. ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1.4.1. Εισαγωγή

1.4.2. Κατηγορίες του Εξωτερικού Περιβάλλοντος

1.5. ΟΙ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1.5.1. Εισαγωγή

1.5.2. Η Αποτελεσματικότητα

1.5.3. Η Αποδοτικότητα

1.5.4. Η Παραγωγικότητα

1.5.5. Η Ανταγωνιστικότητα

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

2.2. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

2.2.1. Εισαγωγή

2.3. ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ,ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ

2.3.1. Γνώσεις

2.3.2. Ικανότητες

2.3.3. Χαρακτηριστικά προσωπικότητας

 2.4. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (MANAGEMENT)

 2.4.1. Εισαγωγή

2.4.2. Ιστορική εξέλιξη του management

2.4.3. Οι λειτουργίες της Οργάνωσης & Διοίκησης

2.5. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MARKETING)

2.5.1. Εισαγωγή

2.5.2. Έννοια και περιεχόμενο του Marketing (εκτός των παραγράφων 2.5.3.α, 2.5.3.β, 2.5.3.γ, 2.5.3.δ)

2.5.3. Το μίγμα marketing (marketing - mix)

2.6. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

2.6.1. Εισαγωγή - Βασικές έννοιες

2.7. ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

2.7.1. Εισαγωγή - Βασικές έννοιες

2.7.2. Περιεχόμενο της Χρηματοοικονομικής λειτουργίας

2.7.2.α. Η λειτουργία του προϋπολογισμού

2.7.2.β. Η ταμειακή λειτουργία

2.7.2.γ. Η λογιστική λειτουργία (Οι τρεις πρώτες περί- οδοι της παραγράφου, δηλ. από «Η λειτουργία αυτή ... που ισχύουν».) 2.7.2.δ. Η λειτουργία Διαχείρισης Κεφαλαίων

2.8. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

2.8.1. Εισαγωγή -Έννοια και Φύση της Παραγωγής

2.8.2. Σκοποί και επί μέρους λειτουργίες της Διοίκησης Παραγωγής

2.8.2.α. Τοποθεσία εργοστασίου και διάταξη χώρων

2.8.2.β. Σχεδιασμός παραγωγής

2.8.2.γ. Προγραμματισμός

2.8.2.δ. Διασφάλιση ποιότητας και έλεγχος της παρα- γωγής

2.8.2.ε. Αποθήκευση

2.8.2.στ. Συντήρηση και αντικατάσταση του μηχανικού εξοπλισμού και των εγκαταστάσεων παραγωγής

2.8.2.ζ Προμήθειες

2.9. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ

2.9.1. Εισαγωγή 

2.9.1.α. Προγραμματισμός ανθρώπινου δυναμικού

2.9.1.β. Προσλήψεις

2.9.1.γ. Εκπαίδευση και Ανάπτυξη

2.9.1.δ. Μεταθέσεις και Προαγωγές Προσωπικού

2.9.1.ε. Αξιολόγηση και Πολιτική Αμοιβών

2.9.1.στ. Κοινωνική και Υγειονομική Υποστήριξη

2.9.1.ζ. Εργασιακές Σχέσεις

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

 3.5. ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

3.5.1. Εισαγωγή

3.5.2. Συνήθη προβλήματα κατά την λήψη αποφάσεων

3.5.3. Διαδικασία λήψης αποφάσεων

3.5.4. Μέθοδοι λήψης ομαδικών αποφάσεων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

4.3. Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ

4.3.1. Εισαγωγή - Η Έννοια της μάθησης

4.3.2. Η έννοια της οργανωσιακής μάθησης

4.3.3. Η έννοια του Οργανισμού που μαθαίνει

4.3.4. Μετασχηματισμός των επιχειρήσεων σε οργανι- σμούς που μαθαίνουν

4.3.5. Παραγωγή μάθησης και προσαρμογή της μά- θησης

4.3.6. Ο νέος ρόλος της ηγεσίας

Διόρθωση: Στην ενότητα 2.4.2, στην παράγραφο για τον Fayol, στην προτελευταία περίοδο (γραμμή 27 της σελίδας του βιβλίου) η φράση «εργασίες διεύθυνσης» να διορθωθεί σε «εργασίες διοίκησης».

 

Ύλη ΑΟΔΕ Γενικού Λυκείου 2017-2018

  • Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου 2017 21:02
  • Γράφτηκε από

book aode genikoΑπό το βιβλίο: «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων» (Μ. Βαξεβανίδου, Π. Ρεκλείτη, έκδοση ITYE Διόφαντος)

 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

1.1. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1.1.1. Εισαγωγή

1.1.2. Μορφές Επιχειρήσεων

1.1.2.α. Ιδιοκτησιακό Καθεστώς

 1.1.2.γ. Τομέας δραστηριότητας

1.1.2.δ. Το μέγεθος των Επιχειρήσεων

1.1.2.ε. Η Γεωγραφική Έκταση των Δραστηριοτήτων

1.2. ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1.2.1. Εισαγωγή

1.2.2. Η Παραγωγική Λειτουργία

1.2.3. Η Εμπορική Λειτουργία

1.2.4. Η Οικονομική Λειτουργία

1.2.5 Άλλες λειτουργίες της επιχείρησης

1.3. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ

1.3.1. Εισαγωγή

1.3.2. Η Κοινωνική Ευθύνη των Επιχειρήσεων

1.4. ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1.4.1. Εισαγωγή

1.4.2. Κατηγορίες του Εξωτερικού Περιβάλλοντος

1.5. ΟΙ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

1.5.1. Εισαγωγή

1.5.2. Η Αποτελεσματικότητα

1.5.3. Η Αποδοτικότητα

1.5.4. Η Παραγωγικότητα

1.5.5. Η Ανταγωνιστικότητα

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

2.2. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

2.2.1. Εισαγωγή

2.2.2. Η επιστήμη της Διοίκησης των επιχειρήσεων

2.3. ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ,ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ

2.3.1. Γνώσεις

2.3.2. Ικανότητες

2.3.3. Χαρακτηριστικά προσωπικότητας

 2.4. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (MANAGEMENT)

 2.4.1. Εισαγωγή

2.4.2. Ιστορική εξέλιξη του management

2.4.3. Οι λειτουργίες της Οργάνωσης & Διοίκησης

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

 Οι Διοικητικές λειτουργίες της σύγχρονης επιχείρησης (σελίδες 125 - 126)

3.1. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

3.1.1. Εισαγωγή

3.2. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

3.2.1. Εισαγωγή

3.3. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

3.3.1. Εισαγωγή

3.3.2. Ηγεσία

3.3.3. Ισχύς - εξουσία

3.3.4. Παρακίνηση

3.3.4.α Θεωρίες παρακίνησης

3.3.6. Συντονισμός και επικοινωνία

3.4 Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

3.4.1. Εισαγωγή

1496139215412 start up-H793Mε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 1η Ιουνίου, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, ο Tελικός Φοιτητικός Διαγωνισμός Ψηφιακής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «JA Start Up 2017» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, με την συνεργασία της MetLife.  Η Metlife υποστήριξε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το πανευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας «JA Start Up» σε όλα τα στάδια της υλοποίησής του στην Ελλάδα με χορηγίες και διάθεση εθελοντών-επιχειρηματικών συμβούλων. 

Το πρώτο βραβείο κατέκτησε η ομάδα «ΡarkAllou» που αποτελείται από τους: Άννα-Εμμανουέλα Τσιμπλακάκη, ο Παναγιώτης Γεωργόπουλος , ο Αλέξανδρος Πανταζόπουλος  ο Ελευθέριος Πατρίκης, τεταρτοετείς φοιτητές του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.  H ομάδα εργάστηκε και διαγωνίσθηκε στον τελικό υπό την καθοδήγηση του κ. Γεώργιου Δουκίδη, καθηγητή του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας και Διευθυντή του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN).

Η ομάδα θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Φοιτητικό Διαγωνισμό Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Junior Achievement Europe «Εnterprise Challenge 2017» που θα πραγματοποιηθεί στο Ελσίνκι στις 28-30 Ιουνίου 2017.

«Όχι πια παρκαρισμένα αυτοκίνητα στις ράμπες των πεζοδρομίων για ΑμεΑ.

Λέμε στους οδηγούς: ParkAllou!», δηλώνει η νικήτρια ομάδα

Οι φοιτητές  του ΟΠΑ, αξιοποιώντας τη ραγδαία αναπτυσσόμενη τεχνολογία internet of things, δημιούργησαν ένα έξυπνο κολονάκι. Όπως έδειξαν σε βίντεο στην παρουσίασή τους, το κολονάκι τοποθετείται στη ράμπα του πεζοδρομίου και με τη χρήση ειδικού αισθητήρα εντοπίζει το αυτοκίνητο που παρκάρει και «κλείνει» τη διάβαση. Αν περάσουν λίγα λεπτά και το όχημα είναι ακόμα εκεί, το κολονάκι ειδοποιεί -μέσω εφαρμογής στο κινητό- τη δημοτική αστυνομία να το απομακρύνει, ενώ ταυτόχρονα ειδοποιείται και ο ενδιαφερόμενος για το εμπόδιο που υπάρχει στην περιοχή που συνήθως κινείται. Η εφαρμογή επίσης παρέχει πολύ χρήσιμες πληροφορίες για την προσβασιμότητα σε  καφετέριες, εστιατόρια και άλλους τόπους αναψυχής. Όραμα της ομάδας «ParkAllou» είναι να λύσει τα προβλήματα που εμποδίζουν τα άτομα με κινητικές δυσκολίες να κυκλοφορούν έξω στο δρόμο και γενικότερα «να καλλιεργήσει μια κουλτούρα σεβασμού και ισότητας των ατόμων αυτών με τους υπόλοιπους πολίτες».  

«Η πρόσβαση δεν είναι προνόμιο», είναι το σύνθημα της ομάδας «ParkAllou».

Ομόφωνη η απόφαση της κριτικής επιτροπής

«Η απόφαση της κριτικής επιτροπής ήταν ομόφωνη καθώς το κολονάκι που δημιούργησε η ομάδα αξιοποιεί έξυπνη τεχνολογία internet of things, λύνει ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν παγκοσμίως τα ΑμεΑ ενώ ταυτόχρονα είναι και μία εξαιρετικά καινοτόμα επιχείρηση που μπορεί να αποφέρει σημαντικά κέρδη στους εμπνευστές της», δήλωσε ο κ. Νίκος Δασκαλάκης, VP & ESE F2F Head ΜetLife και μέλος της κριτικής επιτροπής. Με πολύ θερμά λόγια για τη νικήτρια ομάδα μίλησε και η πρόεδρος του ΣΕΝ/JA Greece κυρία Λίτσα Παναγιωτοπούλου. «Οι φοιτητές επέδειξαν μεγάλη κοινωνική ευαισθησία στη δημιουργία του προϊόντος αυτού, είναι μια ιδέα που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλο τον κόσμο και πιστεύω ότι θα εντυπωσιάσει τους κριτές και στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό», τόνισε η κυρία Παναγιωτοπούλου. «Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα και τον καθηγητή τους τον κύριο Γεώργιο Δουκίδη. Εύχομαι και πιστεύω στην καλή επιτυχία τους».

Πολύ υψηλό ήταν το επίπεδο και των υπόλοιπων ομάδων που συμμετείχαν στο διαγωνισμό από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Πειραιά, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.

B’ Βραβείο:  «Mr Bin» - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Έξυπνος κάδος με δυνατότητα παρακολούθησης του επιπέδου των απορριμμάτων του έτσι ώστε να μην ξεχειλίζει και δημιουργεί εστίες μολύνσεων.  Απαραίτητο για κάδους μέσα και κοντά σε νοσοκομεία που περιέχουν και νοσοκομειακό υλικό.

Γ’ Βραβείο: (Ισοβαθμία)  «MODUS» & «Collar Pet»  - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

«MODUS»: Τσάντα που πρεσβεύει την ασφάλεια, την ποιότητα και το στυλ. Πρόκειται για κλασική γυναικεία τσάντα χειρός με εσωτερικό πλέγμα ασφαλείας, ανιχνευτή τοποθεσίας, αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων και αναγνώρισης επισήμανσης ραδιοσυχνοτήτων (rfid tags).

«Collar Pet»: Ένα έξυπνο κολάρο παρακολούθησης όλων των δραστηριοτήτων ενός κατοικιδίου, το οποίο επιπλέον συνδέεται με αυτόματο μηχάνημα παροχής τροφής. Όλα τα παραπάνω συνδέονται με τη χρήση εφαρμογής.

Οι δύο πρώτες ομάδες «ParkAllou» και «Μr. Bin», με απόφαση του μέλους της κριτικής επιτροπής κ. Γιώργου Καμέτα, επικεφαλής του Τομέα Business Banking στη Διεύθυνση Ανάπτυξης Πελατών Λιανικής της Εθνικής Τράπεζας, πέρασαν ήδη στη 2η φάση του διαγωνισμού Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας για το 2018.

Εντυπωσίασε με την ομιλία του ο επιτυχημένος  Έλληνας start-upper Φάνης Κουτουβέλης

Προσκεκλημένος του ΣΕΝ/JA Greece στο διαγωνισμό ήταν ο Φάνης Κουτουβέλης για να παρουσιάσει το δικό του success story στους επίδοξους start-uppers και να τους αποδείξει ότι παρά τις δυσκολίες όλα είναι εφικτά με σκληρή δουλειά, επιμονή και όραμα.  O Φάνης, είναι  συνιδρυτής του i-Kiosk και CEO της Ιntale, της εταιρείας που οργανώνει με τη χρήση  cloud λογισμικού τα καταστήματα εντατικής λιανικής (περίπτερα, mini markets κ.α.).  Οι φοιτητές εντυπωσιάσθηκαν και πήραν θάρρος όταν ο 30χρονος επιχειρηματίας τόνισε ότι ξεκίνησε τη δική του start-up, στην ηλικία τους, με μόλις 50 ευρώ και σήμερα η εταιρεία του έχει λάβει χρηματοδότηση 3 εκατομμυρίων δολαρίων και εξαπλώνεται στην παγκόσμια αγορά. 

Άλλη μία ιστορία φοιτητικής επιτυχίας παρουσιάσθηκε στη διάρκεια του διαγωνισμού από τον Παναγιώτη Πατίκο, φοιτητή του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Ο Παναγιώτης, που είχε πάρει μέρος στο πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» του ΣΕΝ/JA Greece όταν ήταν μαθητής Λυκείου, τόνισε ότι απέκτησε πολύτιμες δεξιότητες οι οποίες τον βοήθησαν πολύ και σε διεθνείς πρακτικές που παρακολούθησε, όπως του ομίλου Libra. Ο Παναγιώτης,  παράλληλα με το Πολυτεχνείο σπουδάζει χρηματοοικονομικά στο Deree ενώ είναι και μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων.

«JA START-UP» - Πανευρωπαϊκό Πανεπιστημιακό Πρόγραμμα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας

Οι Έλληνες φοιτητές ανέπτυξαν τις πρωτοποριακές ιδέες τους και διαγωνίσθηκαν στο πλαίσιο του πρωτοποριακού εκπαιδευτικού προγράμματος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας «JA Start Up» του Junior Achievement Europe που διδάσκεται ταυτόχρονα σε 300 Πανεπιστήμια σε όλη την Ευρώπη με τη συμμετοχή 15,000 φοιτητών. Φέτος σημειώθηκε ρεκόρ συμμετοχών στην Ελλάδα με 200 φοιτητές από 5 Πανεπιστήμια.

Στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών το πρόγραμμα «JA Start Up» υλοποίησε ο κ. Γεώργιος Δουκίδης, καθηγητής του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας και Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN),  στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ο κ. Κωνσταντίνος Φούσκας, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, στο Πανεπιστήμιο Πειραιά ο καθηγητής κ. Αθανάσιος  Κυριαζής, πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής και Aσφαλιστικής Επιστήμης, στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο η κα Αδαμαντία Πατέλη, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Πληροφορικής και στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο η Δρ. Μαρία Γκούσια – Ρίζου καθηγήτρια της  Σχολής Περιβάλλοντος, Γεωγραφίας και Εφαρμοσμένων Οικονομικών του Τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας. 

Το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece είναι μέλος του παγκόσμιου, μη-κερδοσκοπικού οργανισμού Junior Achievement Worldwide, που εφαρμόζει εκπαιδευτικά προγράμματα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας σε 122 χώρες σε όλο τον κόσμο. Μέγας χορηγός του ΣΕΝ/JA Greece είναι η MetLife.

Η κριτική επιτροπή του Φοιτητικού Διαγωνισμού «JA Start Up»

Λίτσα Παναγιωτοπούλου, πρόεδρος ΣΕΝ/JA Greece, Nίκος Δασκαλάκης, VP & ESE F2F Head ΜetLife, Σταύρος Μιχαηλίδης Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας ΜetLife, Σοφία Κουνενάκη-Εφραίμογλου, αντιπροέδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και επικεφαλής του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», Γιώργος Καμέτας επικεφαλής του Τομέα Business Banking στη Διεύθυνση Ανάπτυξης Πελατών Λιανικής της Εθνική Τράπεζας, Λουκάς Πηλίτσης  Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος Anchorstone Partners και Αναπληρωτής Γραμματέας του ΣΕΝ, Γιάννης Σωτηρόπουλος Regional Director Δυτικών Βαλκανίων της Chipita, Γιάννης Ριζόπουλος, δημοσιογράφος και μέλος του ΣΕΝ/JA Greece. 

Ο φοιτητικός  διαγωνισμός  Ψηφιακής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «JA Start Up»  πραγματοποιήθηκε με την ευγενική συμμετοχή της MetLife και την υποστήριξη του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού.

Χορηγοί επικοινωνίας: The Huffington Post Greece, liberal.gr, epixeiro.gr

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

Μαρία Γιαννέτου

Υπεύθυνη Επικοινωνίας ΣΕΝ/JA Greece

 

6932192633 - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

8321d256-471b-4bc1-8d90-05bd0753622dΑνακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων οι Αντιστοιχίες Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών για το ακαδημαϊκό έτος 2017- 2018.

Με την Υ.Α. Αριθμ. 89006/Ζ1/26-5-2017 (ΦΕΚ 1915 Β 2017) καθορίζεται η αντιστοιχία των Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών τωνΑ.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, για τις μετεγγραφές του ακαδημαϊκού έτους 2017-2018, ως ακολούθως:

Για να δείτε τις αντιστοιχίες τμημάτωνπατήστε εδώ

 

 

Πηγή: http://e-employ.gr

Best Workplaces 2017

  • Πέμπτη, 13 Απριλίου 2017 17:48
  • Γράφτηκε από

Για 15η συνεχόµενη χρονιά διεξήχθη η έρευνα Best Workplaces, για την αξιολόγηση και την επιλογή των εταιρειών µε το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα. Η έρευνα διοργανώνεται από το Great Place to Work® Hellas και η αξιολόγηση των εταιρειών γίνεται σε συνεργασία µε το τµήµα εφαρµοσµένης έρευνας του ALBA Graduate Business School at the American College of Greece. Η συµµετοχή των εταιρειών στην έρευνα είναι εθελοντική. Η έρευνα Best Workplaces, η οποία δηµοσιεύεται κάθε χρόνο σε ειδικό αφιέρωµα, αποτελεί τη µεγαλύτερη ετήσια αξιολόγηση του εργασιακού περιβάλλοντος στη χώρα µας. Η έρευνα αξιολογεί και βραβεύει τρεις κατηγορίες εταιρειών ανάλογα µε τον αριθµό των εργαζοµένων τους: Η πρώτη κατηγορία περιλαµβάνει τις 10 καλύτερες εταιρείες µε περισσότερους από 250 εργαζοµένους, η δεύτερη τις 10 µε 50-250 εργαζοµένους και η τρίτη 5 εταιρείες µε 20-49 εργαζόµενους.

ΕΤΑΙΡΙΕΣ  ΜΕ  250+  ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

  • Pfizer Hellas
  • Epsilon Net
  • DHL Express
  • MSD Greece
  • Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.
  • Teleperformance Greece
  • Παπαστράτος
  • ICTS Hellas Security Solutions
  • Πλαίσιο Computers
  • Online Sales

 

ΕΤΑΙΡΙΕΣ  ΜΕ  50-250  ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

·       AbbVie Φαρμακευτική

·       Beiersdorf Hellas

·       3M Hellas

·       Xerox Hellas

·       MARS Greece

·       Japan Tobacco International

·       British American Tobacco Hellas

·       Εμμ. Κουβίδης ΑΒΕΕ

·       Aenorasis

·       Μέλισσα Κίκιζας ABEE Τροφίμων

 

ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕ  20-49  ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

·       S.C. Johnson Hellas

·       PCS

·       SAS Institute

·       Sleed

·       Goodyear Dunlop Ελλάς

 

Πηγή: http://www.kathimerini.gr

 

 

 

 

Εκδήλωση


BANNER 300Χ250

UID

Αρθρογραφία

Prev Next Page: