aothedugr

Άρθρα - aode.gr

Άρθρα - aode.gr (321)

Συγκεντρωμένη εδώ θα βρείτε όλη την αρθρογραφία του aode.gr.

TED x AUEB - Mosaic

  • Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2017 16:29
  • Γράφτηκε από τον

Με τη λέξη μωσαϊκό ορίζεται «μία μορφή τέχνης αποτελούμενη από μικρά ακανόνιστα κομμάτια διαφόρων υλικών.» Όμως, από ποιες άλλες οπτικές θα μπορούσε κανείς να αναλύσει την έννοια αυτή;

Το μωσαϊκό των πολιτισμών, των πόλεων, της κοινωνίας, του ανθρώπινου σώματος, των προτύπων ομορφιάς και ολόκληρης της γης είναι μόνο κάποιες από αυτές.

Το TEDxAUEB επιστρέφει, για Πέμπτη συνεχή χρονιά, το Σάββατο, 18 Μαρτίου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, με ομιλητές από διαφορετικούς τομείς δραστηριοποίησης, οι οποίοι θα επιχειρήσουν να προσεγγίσουν το «mosaic» δίνοντάς του τη δική τους ερμηνεία. Στη σκηνή του TEDxAEUB θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε εμπνευσμένα performances και διαδραστικά workshops.

Προμηθεύσου το εισιτήριό σου στο: http://2017.tedxaueb.com/ 

Θερινό Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας

  • Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2017 19:11
  • Γράφτηκε από

yes8To Θερινό Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας (YES Υouth Entrepreneurship Summer School) είναι σχεδιασμένο να προσφέρει στους μαθητές τη δυνατότητα βιωματικής μάθησης του πως δουλεύει μία επιχείρηση καθώς και μία γενικότερη εικόνα του επιχειρηματικού κόσμου.Κατά τη διάρκεια του θερινού σχολείου επιτελούνται σεμινάρια αλλά και πρακτικά εργαστήρια τα οποία υλοποιούνται από καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και από καταξιωμένους επιχειρηματίες που μεταφέρουν την τεχνογνωσία τους και δίνουν στους μαθητές μια εικόνα του επιχειρείν.

Σας γνωστοποιούμε ότι το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει το Θερινό Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας (Youth Entrepreneurship Summer School- YES Program). Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί από 29-06-2017 έως και 13-07-2017 και μπορούν να το παρακολουθήσουν μαθητές Λυκείου, χωρίς δαπάνη για το δημόσιο. Για δηλώσεις συμμετοχής (έως 30-05-2017) και περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα www.yes.aueb.gr .

elearning-opa-fbΝέος κύκλος προγραμμάτων eLearning από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Με συνολικά 27 προγράμματα eLearning, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών εισέρχεται δυναμικά και στην εκπαίδευση από απόσταση. Τα Προγράμματα παρέχουν τόσο βασικές όσο και εξειδικευμένες γνώσεις, σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα και καλύπτουν μεγάλο εύρος εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αναγκών και προτιμήσεων. Στους εκπαιδευόμενους που συμπληρώνουν επιτυχώς τις απαιτήσεις ενός προγράμματος χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης. Ο νέος κύκλος των προγραμμάτων eLearning του ΟΠΑ θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο με προθεσμία υποβολής αίτησης παρακολούθησης έως τις 13 Φεβρουαρίου 2017.

Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι ψηφιακές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), παρέχουν αυξημένες δυνατότητες διδασκαλίας και μάθησης με τρόπους που βελτιώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Το πρόγραμμα βοηθά δασκάλους, καθηγητές και γενικά εκπαιδευτές οποιασδήποτε βαθμίδας και αντικειμένου να κατανοήσουν πώς οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να υποστηρίξουν την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και να μάθουν να χειρίζονται την εκπαιδευτική τεχνολογία.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων αλλά και σε όσους εργάζονται στη διαχείριση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού με στόχο την εκπαίδευση στη χρήση σύγχρονων εργαλείων ψηφιακών τεχνολογιών με δημιουργικό τρόπο στη διδασκαλία των μαθημάτων τους, αλλά και την ανάπτυξη της επαγγελματικής τους καριέρας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τον ιστότοπο:https://elearning.aueb.gr/courses/psyfiakes-tehnologies-ekpaidefsi-elearning-aueb

Αρνητικές επιπτώσεις στο επίπεδο της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, στην Ελλάδα, αλλά και στην ΕΕ έχει η παρατεινόμενη οικονομική κρίση, σύμφωνα με τους επιστήμονες, αλλά και μελέτες που γίνονται για το ζήτημα αυτό. Οι ειδικοί διαπιστώνουν κατακόρυφη επιδείνωση των συνθηκών υγείας και ασφάλειας της εργασίας στη χώρα μας, κατά την διάρκεια της επτάχρονης οικονομικής κρίσης.

Η επιδείνωση αυτή οφείλεται στην εντατικοποίηση της δουλειάς, την παρατεταμένη εργασιακή ανασφάλεια, τις απολύσεις αλλά και την ανεργία που έχουν εξουθενώσει τους πρώην και νυν εργαζόμενους. Παράλληλα, στο γεγονός ότι λόγω κόστους έχουν μειωθεί σημαντικά τα κονδύλια για τη λήψη μέτρων ασφάλειας από πλευράς επιχειρήσεων αλλά και οι έλεγχοι από την Πολιτεία στους χώρους εργασίας.

«Η οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις της στην Ευρώπη αλλά ιδιαίτερα στην Ελλάδα - όπου έχει χαθεί το 30% του ΑΕΠ και με 1,5 εκατομμύριο ανέργους - επηρεάζουν καθοριστικά την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων» ανέφερε ο επίκουρος καθηγητής επιδημιολογίας και επαγγελματικής υγιεινής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ειδικός ιατρός εργασίας Γιώργος Ραχιώτης μιλώντας σε διάλεξη του Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος με θέμα: «Oι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην υγεία και ασφάλεια της εργασίας».

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο κ Ραχιώτης, η παρατεταμένη ανασφάλεια στους χώρους εργασίας, το κλείσιμο επιχειρήσεων και η ανεργία έχουν άμεση επίπτωση στην υγεία των εργαζομένων.

Η κατάσταση αυτή έχει συνδεθεί με: Κατακόρυφη αύξηση του στρες, σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout), αύξηση περιστατικών υπέρτασης και στεφανιαίας νόσου, κατάθλιψη, αύξηση μυοσκελετικών παθήσεων, αύξηση ψυχιατρικής νοσηρότητας, αύξηση επισκέψεων στους γενικούς γιατρούς και αύξηση αυτοκτονιών.

Η μείωση του αριθμού των εργαζομένων, λόγω κατάρρευσης επιχειρήσεων, αλλά και των απολύσεων φαίνεται από την άλλη, να οδηγεί σε μείωση του αριθμού των εργατικών ατυχημάτων.

«Η μείωση των εργατικών ατυχημάτων δεν πρέπει να μας εφησυχάζει γιατί οφείλεται στην ύφεση και τη μαζική καταστροφή της παραγωγικής βάσης » διευκρίνισε ο κ. Ραχιώτης. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην υγεία και ασφάλεια της εργασίας, θα αυξηθούν όσο παρατείνεται η κατάσταση αυτή και δεν υπάρχουν σημάδια ανάκαμψης.

Όπως επισημαίνουν, το εργασιακό στρες είναι ιδιαίτερα αυξημένο στο χώρο της υγείας και ιδιαίτερα στα δημόσια νοσοκομεία. Στρες που επηρεάζει σημαντικά την υγεία των εργαζομένων σε αυτά. Σύμφωνα με ελληνική μελέτη από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας, το 88% των εργαζομένων που συμμετείχαν σε έρευνα, ανέφεραν ελλείψεις σε βασικά υγειονομικά υλικά. Επίσης, το 84% των συμμετεχόντων ανέφεραν ότι οι ελλείψεις αυτές είχαν αρνητικές επιπτώσεις στην περίθαλψη των ασθενών.

Τι είναι η επαγγελματική νόσος ;

Σύμφωνα με το ιατρικό κριτήριο επαγγελματική νόσος είναι κάθε νόσος ή παθολογική κατάσταση, η οποία προκαλείται ή επιδεινώνεται στον εργαζόμενο στο εργασιακό του περιβάλλον.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2012 η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει εκπονήσει οποιαδήποτε στρατηγική για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης στον τομέα «της υγείας και ασφάλειας της εργασίας», τονίζουν οι ειδικοί και εξηγούν ότι οι βλαπτικοί παράγοντες στο χώρο της εργασίας είναι: φυσικοί (θόρυβοι, δονήσεις κ.α), χημικοί (ουσίες, κάπνισμα, κ.α), βιολογικοί (βιολογικά νοσήματα) και εγκάρσιοι κίνδυνοι (π.χ. νυχτερινή βάρδια).

Τέλος, παρατηρούν ότι οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα είχαν ως συνέπεια την μείωση της τραπεζικής πίστης, την αύξηση του δημόσιου χρέους, τη μείωση ΑΕΠ κατά 30% και την ανεργία.

 

 

Πηγή: http://news247.gr/

TEDxAUEB 2017 Pre-Event: Young Horizons

  • Τρίτη, 06 Δεκεμβρίου 2016 16:50
  • Γράφτηκε από

logo-pre-event-endΤο TEDxAUEB συνεχίζεται για πέμπτη χρονιά και φέτος ξεκινά με ένα pre-event στις 13 Δεκεμβρίου στις (10:30) στο Aμφιθέατρο Αντωνιάδου με θέμα “young horizons”.

Τέσσερις νέοι και καταξιωμένοι ομιλητές θα παρουσιάσουν το έργο τους, θα αναλύσουν το πώς κατάφεραν να ξεχωρίσουν στο χώρο εξειδίκευσής τους και θα ορίσουν τα συστατικά της επιτυχίας τους.

Μέσα από τις ομιλίες τους θα θέσουν κίνητρα, θα δημιουργήσουν όραμα, θα εμπνεύσουν και όλοι μαζί θα αναζητήσουμε τα μονοπάτια για νέους πιο φωτεινούς ορίζοντες.

Τα εκπαιδευτικά portals που αφορούν την εκπαίδευση στην οικονομία και την διοίκηση, aoth.edu.gr & aode.gr όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος στηρίζουν την εκδήλωση ως χορηγοί επικοινωνίας.

Δηλώσεις συμμετοχής

 

 

e479ddc9-eabf-40a8-bd2d-e38c643efc1eΜε στόχο να ενισχύσει τις δεξιότητες και την αυτοπεποίθηση των μαθητών, έτσι ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα για τη ζωή μετά το σχολείο, το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων προτρέπει τους μαθητές και τις μαθήτριες σε όλα τα σχολεία της επικράτειας να πάρουν μέρος στο πρωτοπόρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ)/Junior Achievement Greece.  Στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς τα παιδιά, ηλικίας 15 έως 18 ετών, δημιουργούν τη δική τους μαθητική επιχείρηση και διαγωνίζονται σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Στην εγκύκλιο που εστάλη χθες, το Υπουργείο Παιδείας προτείνει στους μαθητές και τις μαθήτριες  να συμμετέχουν στο πρόγραμμα  έτσι ώστε «να αναπτύξουν προσωπικές δεξιότητες, όπως κοινωνική υπευθυνότητα, στρατηγικές επίλυσης προβλήματος, συνεργασία και ομαδικό πνεύμα, κριτική σκέψη, ανάληψη ρόλων ευθύνης, ικανότητα επικοινωνίας, αποτελεσματική διαχείριση χρόνου». «Παράλληλα», όπως επισημαίνεται,  «οι μαθητές και οι μαθήτριες ανακαλύπτουν τα ενδιαφέροντά τους και διάφορα επαγγέλματα που ίσως ταιριάζουν στην προσωπικότητά τους».
«Οι μαθητές και οι μαθήτριες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην επιχειρηματικότητα από την παιδική κιόλας ηλικία, μέσα από το εκπαιδευτικό  πρόγραμμα της «Εικονικής Επιχείρησης»,  μαθαίνουν τους κανόνες του υγιούς επιχειρείν και αποκτούν σημαντικά κίνητρα για να αναπτύξουν τα ταλέντα τους στην Ελλάδα», δήλωσε η πρόεδρος του ΣΕΝ/JA Greece, κα Λίτσα Παναγιωτοπούλου  και τόνισε : «Αυτά τα παιδιά θα αλλάξουν την Ελλάδα, είναι η Ελλάδα του αύριο».   
Η εγκύκλιος δίνει έμφαση στην κοινωνική επιχειρηματικότητα έτσι ώστε τα παιδιά «να συνειδητοποιήσουν την κοινωνική τους ευθύνη ως μελλοντικοί επαγγελματίες που οφείλουν να υπηρετούν το κοινό καλό και να σέβονται το περιβάλλον».


Οι εγγραφές στο πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση»
 
Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να καθοδηγήσουν τα παιδιά στη δημιουργία της δικής τους μαθητικής «Εικονικής Επιχείρησης» υποβάλλουν αίτηση διαδικτυακά στη διεύθυνση 
http://www.sen-programs.senja.gr, ενώ διευκρινίσεις δίδονται στα γραφεία του ΣΕΝ/JA Greece στο 213-0788600. Στο έργο των καθηγητών συνδράμουν και εθελοντές από την αγορά εργασίας που προσφέρουν αφιλοκερδώς το χρόνο τους για να μάθουν στα παιδιά τα μυστικά της επιχειρηματικότητας.

 

ΒΙΝΤΕΟ - ΔΕΙΤΕ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ 2016https://www.youtube.com/watch?v=mPHfJbfb-38

world-bank-web-735x400Στην 61η θέση μεταξύ 190 χωρών, από την 58η πέρυσι, υποχώρησε η Ελλάδα στην κατάταξη της Παγκόσμιας Τράπεζας (ΠΤ) για την ευκολία του επιχειρείν (Doing Business 2017). Σε απόλυτο επίπεδο, ωστόσο, οι επιδόσεις της Ελλάδας παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα.

Ειδικότερα, η επίδοσή της διαμορφώθηκε στο 68,67% του ανώτατου επίπεδου στον κόσμο, όπως αυτό προκύπτει από τις καλύτερες επιδόσεις διαχρονικά (distance to frontier, DTF). Συγκριτικά, το DTF ανερχόταν στο 60,42% το 2011 (στοιχεία 2010), στο 63,35% το 2014 (στοιχεία 2013) και το 68,56% το 2015 (στοιχεία 2014).

Η βαθμολογία της Ελλάδας στην ευκολία του επιχειρείν προκύπτει από την αξιολόγηση δέκα επιμέρους δεικτών. Η απόλυτη βαθμολογία της χώρας (DTF) έμεινε σταθερή στους επτά από τους δέκα αυτούς δείκτες, ενώ μειώθηκε στον δείκτη της πληρωμής φόρων στο 78,22% από 78,65% πέρυσι και αυξήθηκε στον δείκτη καταγραφής περιουσίας στο 49,67% από 49,62% και στον δείκτη ολοκλήρωσης της πτωχευτικής διαδικασίας στο 56,66% από 56,28%.

Η σειρά κατάταξης της Ελλάδας μεταξύ των 190 χωρών στους δέκα δείκτες έχει ως εξής:
– Έναρξη επιχείρησης (56η θέση από 49η πέρυσι)
– Κατασκευαστικές άδειες (58η από 55η)
– Ηλεκτροδότηση (52η από 46η)
– Καταχώρηση ακίνητης περιουσίας (141η από 144η)
– Λήψη πιστώσεων (82η από 78η)
– Προστασία επενδυτών μειοψηφίας (42η από 40η)
– Πληρωμή φόρων (64η από 62η)
– Διασυνοριακό εμπόριο (29η από 29η)
– Εφαρμογή συμβάσεων (133η από 131η)
– Ολοκλήρωση πτωχευτικής διαδικασίας (52η από 52η)

Η έναρξη μίας επιχείρησης στην Ελλάδα απαιτεί την πραγματοποίηση 5 διαδικασιών έναντι 4,8 κατά μέσο όρο στις χώρες υψηλού εισοδήματος του ΟΟΣΑ. Χρειάζεται, επίσης, 13 ημέρες έναντι 8,3 στις αντίστοιχες χώρες του ΟΟΣΑ και συνεπάγεται κόστος ίσο με το 2,2% του κατά κεφαλήν εισοδήματος έναντι 3,1% του αντίστοιχου εισοδήματος στις χώρες υψηλού εισοδήματος του ΟΟΣΑ.

Στην πρώτη θέση στην κατάταξη της ΠΤ για την ευκολία του επιχειρείν βρίσκεται η Νέα Ζηλανδία, ακολουθούμενη από τη Σιγκαπούρη, τη Δανία, το Χονγκ Κονγκ της Κίνας, την Κορέα, τη Νορβηγία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ, τη Σουηδία και την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας που βρίσκεται στη 10η θέση. Στην έκθεσή της, η ΠΤ τονίζει ότι ένας αριθμός – ρεκόρ 137 χωρών υλοποίησε βασικές μεταρρυθμίσεις που κάνουν ευκολότερη την έναρξη και λειτουργία επιχειρήσεων μικρού και μεσαίου μεγέθους.

 

Πηγή: http://www.athina984.gr/

eLearning Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

  • Τετάρτη, 05 Οκτωβρίου 2016 18:55
  • Γράφτηκε από

photo elearning startup 1552694703Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επεκτείνεται δυναμικά στον χώρο των προγραμμάτων ηλεκτρονικής εκπαίδευσης από απόσταση (eLearning). Το 2016-17 θα προσφερθούν συνολικά 25 προγράμματα eLearning του ΟΠΑ τα οποία υποστηρίζονται από τη νέα Μονάδα Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης του ΟΠΑ.

Τα σύγχρονα προγράμματα που προσφέρονται έχουν δημιουργηθεί για να διδάσκονται από απόσταση και παρέχουν βασικές αλλά και εξειδικευμένες γνώσεις τόσο σε θεωρητικά όσο και σε πρακτικά θέματα.

Στους εκπαιδευόμενους χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης, η οποία συνοδεύεται από συμπληρωματική βεβαίωση όπου αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε. Τα προγράμματα eLearning του ΟΠΑ δεν οδηγούν στην απόκτηση πτυχίου, διπλώματος ή άλλης πιστοποίησης.

 Τα προγράμματα που προσφέρονται είναι τα εξής:

·         Bitcoin and Blockchains: Foundations and Apps

·         Ανάλυση δεδομένων με τη χρήση της R

·         Διοίκηση Επιχειρηματικών Διαδικασιών

·         Eκπαίδευση Επαγγελματιών Λογιστών στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (ΕΛΠ): Λογιστικό Πλαίσιο Ατομικών Καταστάσεων

·   Eκπαίδευση Επαγγελματιών Λογιστών στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (ΕΛΠ): Πεδίο Εφαρμογής, Λογιστικά Αρχεία, Τιμολόγηση

·         Eκπαίδευση Επαγγελματιών Λογιστών στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (ΕΛΠ): Σύνδεση Λογιστικής και Φορολογίας

·         Eκπαίδευση Νέων Λογιστών στα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (ΕΛΠ)

·         Εκπαίδευση στις Διαπραγματεύσεις

·         Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα

·         Επαγγελματική Διοίκηση Μάρκετινγκ

·         Εφαρμοσμένη Οικονομική, Χρηματοοικονομική και Τραπεζική

·         Η Επιχειρηματικότητα στην Εποχή της Παγκοσμιοποίησης

·         Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Mαθαίνοντας τις Πτυχές του eCommerce

·         Ίδρυση, χρηματοδότηση και ανάπτυξη νεοφυών επιχειρήσεων

·         Λογιστική για Δικηγόρους

·         Μάρκετινγκ και Εμπόριο Μόδας

·         Μέτρηση και Διοίκηση της Απόδοσης

·         Οργανωσιακή Ψυχολογία

·         Παροχή Επενδυτικών Υπηρεσιών στις Κεφαλαιαγορές

·         Πληροφοριακά Συστήματα Ανθρωπίνου Δυναμικού σε ERP

·         Πολυπλοκότητα και Αβεβαιότητα στη Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων

·         Στρατηγική των Επιχειρήσεων

·         Συμβουλευτική Πώληση

·         Τεχνικές Πωλήσεων

·     Τεχνολογική Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Καινοτόμων Προϊόντων/Υπηρεσιών και Νέων Επιχειρηματικών Μοντέλων

·         Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

·         Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Κοινωνικά Δίκτυα (e-DigiMa)

 

Περισσότερες πληροφορίες: http://elearning.aueb.gr/

"Εκπαίδευση με μια ματιά 2016"-Έκθεση ΟΟΣΑ

  • Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016 11:10
  • Γράφτηκε από

2016 EaG OECD 147393617614739361769223H «Εκπαίδευση με μια ματιά » είναι η ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ η οποία αποτελεί έγκυρη πηγή πληροφόρησης σχετικά με την κατάσταση της εκπαίδευσης σε όλο τον κόσμο. Παρέχει βασικές πληροφορίες σχετικά με τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τους οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους που επενδύονται στην εκπαίδευση, τη συμμετοχή, την πρόσβαση και την πρόοδο στον τομέα της εκπαίδευσης καθώς και την οργάνωση των σχολείων και το μαθησιακό περιβάλλον.

Στην έκθεση του 2016 εισάγεται ένας νέος δείκτης σχετικά με το ποσοστό ολοκλήρωσης των σπουδών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και ένας δείκτης σχετικά με τους επικεφαλής των σχολείων.

Η έκθεση καλύπτει τις 35 χώρες του ΟΟΣΑ καθώς και μια σειρά από συνεργαζόμενες χώρες (Αργεντινή, Βραζιλία, Κίνα, Κολομβία, Κόστα Ρίκα, την Ινδία, την Ινδονησία, τη Λιθουανία, τη Ρωσική Ομοσπονδία, τη Σαουδική Αραβία και τη Νότια Αφρική).

 

Σύμφωνα με την έρευνα οι χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ  δαπανούν περίπου το 5,2% του ΑΕΠ τους στην πρωτοβάθμια ως και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το ένα τρίτο του συγκεκριμένου ποσοστού δαπάνης αφορά την τριτοβάθμια εκπαίδευση αποκλειστικά. Για την ελάφρυνση του κρατικού προϋπολογισμού πολλές χώρες έχουν μεταφέρει το κόστος της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από το κράτος στους ιδιώτες. Μεγάλο μέρος των δαπανών (30%) για την τριτοβάθμια εκπαίδευση προέρχεται από ιδιωτικούς πόρους.

 

Επίσης τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί ότι το ποσοστό των γυναικών σπουδαστριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι μεγαλύτερο από των αντρών. Ωστόσο οι γυναίκες έχουν λιγότερες πιθανότητες να εισέλθουν και να ολοκληρώσουν πιο προχωρημένα επίπεδα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως διδακτορικό. Σχετικά με τον τομέα των σπουδών ο τομέας της εκπαίδευσης και της υγείας εκπροσωπείται κυρίως από γυναίκες ενώ ο τομέας της μηχανικής κυρίως από άντρες.

 

Σύμφωνα με την έκθεση παρατηρήθηκε επίσης ότι το μεγαλύτερο ποσοστό ενηλίκων που δεν έχουν ολοκληρώσει την ανώτερη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι μεγαλύτερο για  άτομα τα οποία έχουν μεταναστεύσει.

Ο  οικονομική ύφεση δεν επηρέασε τη δαπάνη ανά μαθητή η οποία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης κατά μέσο όρο αυξήθηκε. Είχε όμως άμεση επίδραση στο μισθό των εκπαιδευτικών ο οποίος κατά μέσο όρο στις χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ είτε δεν αυξήθηκε είτε ακόμα μειώθηκε μεταξύ των ετών 2005-2013.

 

Ολόκληρη την έκθεση μπορείτε να την δείτε εδώ.

αρχείο λήψηςΤο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου οργανώνει και λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 2001-2002, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΦΕΚ 1777. τ. Β΄/31.12.01, όπως τροποποιήθηκε από το ΦΕΚ 1537. τ. Β΄/17.10.03 & το ΦΕΚ 692. τ. Β΄/23.05.05και την υπ΄αριθμ. 18/03.04.2014 απόφαση Συγκλήτου Ειδικής Σύνθεσης Παν/μίου Αιγαίου, εν αναμονή έκδοσης νέας Υ.Α.), το οποίο απονέμει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (M.B.A.)

Κατά το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017, θα εισαχθούν το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (M.B.A.) έως σαράντα οκτώ μεταπτυχιακοί φοιτητές.

Στο Π.Μ.Σ. στη Διοίκηση Επιχειρήσεων γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ομοταγών αναγνωρισμένων ιδρυμάτων της αλλοδαπής, καθώς και απόφοιτοι ΑΤΕΙ, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Το πρόγραμμα είναι πλήρους φοίτησης και η ελάχιστη χρονική διάρκεια για την απονομή του Μ.Δ.Ε. είναι τρία (3) διδακτικά εξάμηνα.

Για την παρακολούθηση του Π.Μ.Σ. προβλέπεται η καταβολή διδάκτρων.

Στους μεταπτυχιακούς φοιτητές παρέχεται ένας σημαντικός αριθμός υποτροφιών, δυνατότητα δωρεάν σίτισης και στέγασης.

Η διαδικασία αποδοχής αιτήσεων πραγματοποιείται σε δυο κύκλους:

·         Η καταληκτική ημερομηνία αποδοχής αιτήσεων του 1ου κύκλου είναι η 5 Ιουνίου 2016

·         Η καταληκτική ημερομηνία αποδοχής αιτήσεων του 2ου κύκλου είναι η 20 Σεπτεμβρίου 2016

Οι αιτήσεις των υποψηφίων θα γίνονται δεκτές από την Γραμματεία του Π.Μ.Σ. στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Μιχαήλ Λιβανού 54, Τ.Κ. 82 100, Χίος (τηλ. επικοινωνίας 22710 35122 & 35120, κ. Βασιλείου Βάσω, από 7.30-15.30, fax: 2271035129, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).

Γίνονται δεκτοί και υποψήφιοι που δεν έχουν ακόμη ολοκληρώσει τις σπουδές τους, αλλά προβλέπεται να έχουν ανακηρυχθεί πτυχιούχοι μέχρι την έναρξη του Προγράμματος τον Οκτώβριο του 2016.

 

Για περισσότερες πληροφορίες 
E: http://mba.aegean.gr
https://www.facebook.com/MBA.Aegean

ep agogis  

 

Αρθρογραφία

Prev Next Page: