aothedugr

Άρθρα - aode.gr

Άρθρα - aode.gr (321)

Συγκεντρωμένη εδώ θα βρείτε όλη την αρθρογραφία του aode.gr.

aode epalΤην Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016 οι μαθητές των ΕΠΑ.Λ. οι οποίοι επέλεξαν το παλαιό σύστημα εξετάσθηκαν στο μάθημα Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης.

Για να δείτε τις εκφωνήσεις του μαθήματος ΑΟΔΕ για τα ΕΠΑ.Λ  πατήστε εδώ.

 Για τις απαντήσεις των θεμάτων ΑΟΔΕ 2016 για τα ΕΠΑ.Λ πατήστε εδώ. 

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές καλή ακαδημαϊκή και επαγγελματική σταδιοδρομία.

 

 

aode logo 1Την Tετάρτη 1η  Ιουνίου 2016 οι μαθητές των Ημερησίων και Εσπερινών Λυκείων οι οποίοι επέλεξαν το παλαιό σύστημα εξετάσθηκαν στο μάθημα Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης.

Για να δείτε τις εκφωνήσεις του μαθήματος ΑΟΔΕ για τα Ημερήσια και Εσπερινά Λύκεια  πατήστε εδώ.

 Για τις απαντήσεις των θεμάτων ΑΟΔΕ 2016 για τα Ημερήσια και Εσπερινά Λύκεια πατήστε εδώ. 

Ευχόμαστε στους μαθητές που εξετάστηκαν καλά αποτελέσματα και καλή ακαδημαϊκή και επαγγελματική σταδιοδρομία.

Θέματα & Λύσεις ΕΠΑΛ 2016

  • Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016 16:26
  • Γράφτηκε από τον

aodeΤην Τρίτη 24 Μάη 2016 οι μαθητές των Επαγγελματικών Λυκείων - ΕΠΑ.Λ εξετάσθηκαν στο μάθημα Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης. Τα θέματα κάλυπταν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης, γεγονός που αντάμοιψε τους συνεπείς μαθητές που είχαν μελετήσει το σύνολο του σχολικού εγχειριδίου. Για να δείτε τις εκφωνήσεις του μαθήματος ΑΟΔΕ για τα ΕΠΑΛ πατήστε εδώ. Για τις απαντήσεις των θεμάτων ΑΟΔΕ 2016 για τα ΕΠΑΛ πατήστε εδώ. Ευχόμαστε στους μαθητές που εξετάστηκαν καλά αποτελέσματα και καλή ακαδημαϊκή και επαγγελματική σταδιοδρομία.

13173107 1109336019126750 4358200116091173179 oΤο Θερινό Σχολείο Νεανικής είναι το πρώτο θερινό σχολείο επιχειρηματικότητας που διοργανώνεται από Ελληνικό Πανεπιστήμιο και απευθύνεται σε μαθητές λυκείου. Λαμβάνει χώρα εδώ και 6 έτη από το τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει ως στόχο την ανάδειξη της νεανικής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας . Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι ζωντανό, διαδραστικό και πρακτικά προσανατολισμένο. Περιλαμβάνει, ανάλυση και συζήτηση μελετών περίπτωσης από την ελληνική και διεθνή πραγματικότητα, συμμετοχή σε επιχειρηματικά παίγνια, ομαδικές δραστηριότητες, και εκπαίδευση στη δόμηση ενός επιχειρηματικού πλάνου και στην πιθανή υλοποίηση μιας επιχειρηματικής ιδέας.Στο πέρας του θερινού σχολείου θα δοθεί σε όλους τους μαθητές βεβαίωση παρακολούθησης.

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί από 23-06-2016 έως 07-07-2016.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου (κυρίως Β’ και Γ’ τάξης), είτε φοιτούν σε Ενιαίο Λύκειο είτε σε ΙΒ, με επάρκεια στην Αγγλική γλώσσα, που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με την επιχείρηση και την επιχειρηματική διαδικασία. Ανεξάρτητα από τον τομέα σπουδών που θέλει να ακολουθήσει ένας μαθητής (διοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά, πολυτεχνικές σχολές, νομική, ιατρική κλπ.), η συμμετοχή του/της στο πρόγραμμα θα βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση του επιχειρηματικού κόσμου καθώς και στη διερεύνηση των δυνατοτήτων του/της ως μελλοντικό στέλεχος μίας επιχείρησης, οργανισμού ή δημιουργού μίας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας. Οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να καταλάβουν τις επαγγελματικές προοπτικές που τους ανοίγονται στους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους κλάδους της οικονομίας, ενώ η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα θα τους δώσει επιπλέον ένα χρήσιμο πιστοποιητικό.

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι ζωντανό, διαδραστικό και να κρατά το ενδιαφέρον των μαθητών σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, μαθήματα από ακαδημαϊκούς διδάσκοντες και ομιλίες από προσκεκλημένους επιχειρηματίες, ανάλυση και συζήτηση μελετών περίπτωσης από την ελληνική και διεθνή πραγματικότητα, συμμετοχή σε επιχειρηματικά παίγνια, ομαδικές δραστηριότητες, καθώς και επεξεργασία και ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου νέας επιχείρησης.

Συγκεκριμένα, η ημέρα θα είναι οργανωμένη σε τέσσερις χρονικές ζώνες ως εξής:

9.15 – 12.00:

Μάθημα με κάποιον από τους διδάσκοντες

12.00 – 13.15:

Επεξεργασία Επιχειρηματικού Σχεδίου

13.15 – 14.00:

Διάλειμμα

14.00 – 15.00:

Εργαστηριακές Δραστηριότητες

15.00 – 17.00:

Εξωτερικοί Ομιλητές ή Επιχειρηματικό Παίγνιο

 

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων στο Θερινό Σχολείο Επιχειρηματικότητας YES του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών είναι η  30 Μαΐου 2016.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΕΓΓΡΑΦΕΣ

·         W: yes.aueb.gr

·         Ε: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

·         Τηλ.: 2108203731

 

·         Τηλ.: 2108203677

13256440 10154275073778274 3353283327543671499 nΤο Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων / Junior Achievement Greece σας προσκαλεί στην απονομή των βραβείων του Προγράμματος «Ψηφιακή Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα» / JA START UP, στο οποίο συμμετέχουν φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Η απονομή θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 27 Μαΐου 2016, ώρα 18:30, στην αίθουσα Ιφιγένεια, «ΘΕΑΤΡΟΝ»,  Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», Πειραιώς 254, Ταύρος.

Η νικήτρια ομάδα θα εκπροσωπήσει  τη χώρα μας στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό «Enterprise Challenge 2016» που θα διεξαχθεί στις 6-8 Ιουλίου στο Βουκουρέστι.

oikonomiko-athinonΟ Πρύτανης του Ο.Π.Α. Καθηγητής Εμμανουήλ Γιακουμάκης  σας προσκαλεί σε ενημερωτική ημερίδα, την Πέμπτη 19 Μαΐου 2016, και ώρες  14.30-17.30, στο Αμφιθέατρο Αντωνιάδου, Πατησίων 76, με θέμα «Διδασκαλία της επιχειρηματικότητας στο Λύκειο: Καινοτόμες προτάσεις με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών».

Η ημερίδα αυτή γίνεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής  και  της Εκπαίδευσης  του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στην Ημερίδα καλούνται οι Διευθυντές σχολείων Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης και οι Καθηγητές που διδάσκουν μαθήματα Οικονομίας και Πληροφορικής.

Πρόγραμμα

14:00-14:30: Προσέλευση και εγγραφές

14:30-14:40: Χαιρετισμός του Πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Καθηγητή Εμμανουήλ Γιακουμάκη

14:40-14:50: Χαιρετισμός του Πρόεδρου του Τμήματος Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Καθηγητή Γεώργιου Σταμούλη

14:50-15:05: «Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία: Πρέπει να διδάσκεται στο σχολείο;», Καθηγητής Θεόδωρος Αποστολόπουλος

15:05-15:45: Παρουσιάσεις από Ομάδες Φοιτητών/τριών του Προγράμματος με θέμα: «Εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις των οικονομικών επιστημών στο Λύκειο με έμφαση στην επιχειρηματικότητα», Συντονίστρια: Δρ Βασιλική Μπρίνια, Τμήμα Πληροφορικής

15:45-16:15: Παρουσιάσεις από Ομάδες Φοιτητών/τριών του Προγράμματος με θέμα: «Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαδικτυακό μάρκετινγκ», Συντονιστής: Δρ Αθανάσιος Ανδρούτσος, Τμήμα Πληροφορικής

16:15-16:45: Παρουσιάσεις από Ομάδες Φοιτητών/τριών του Προγράμματος με θέμα: «Θέματα ανάπτυξης των εφήβων στο σχολείο», Συντονιστές, Α. Ράλλη και Σ. Τάνταρος, Καθηγητές Ψυχολογίας ΦΠΨ, ΕΚΠΑ

16:45-17:15: Παρουσιάσεις από Ομάδες Φοιτητών/τριών του Προγράμματος με θέμα: «Εφαρμογή εργαλείων Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην Εκπαίδευση», Συντονίστρια: Δρ Κλεοπάτρα Ντέλιου, Τμήμα Πληροφορικής

17:15-17:30: Συζήτηση και Συμπεράσματα.

Η Ημερίδα ολοκληρώνεται με μουσική από τους φοιτητές του προγράμματος Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής με εγγραφή τους στη Γραμματεία της ημερίδας.

n-HOW-TO-QUIT-JOB-large570Είναι απίστευτο πόσο συχνά ακούς τους μάνατζερ σε μια εταιρεία να παραπονιούνται για το γεγονός ότι οι καλύτεροι υπάλληλοί τους φεύγουν, και όντως είναι ένας καλός λόγος για να παραπονιέσαι - λίγα πράγματα είναι τόσο δαπανηρά και ενοχλητικά όσο η αποχώρηση ενός καλού υπαλλήλου.

Οι μάνατζερ, όσον αφορά τα θέματα αποχώρησης υπαλλήλων, έχουν την τάση να ρίχνουν την ευθύνη σε οτιδήποτε άλλο αγνοώντας την ουσία του ζητήματος: οι άνθρωποι δεν εγκαταλείπουν τις δουλειές. Εγκαταλείπουν τους μάνατζερ.

Το λυπηρό είναι ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί εύκολα. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια νέα προοπτική και πρόσθετη προσπάθεια από την πλευρά του μάνατζερ.

Πρώτα όμως πρέπει να κατανοήσουμε τα εννιά χειρότερα λάθη που κάνουν οι μάνατζερ και οδηγούν το καλό εργατικό δυναμικό στην έξοδο.

1. Εξαντλούν τους υπαλλήλους

Αυτό που εξαντλεί τρομερά τους καλούς υπαλλήλους είναι η υπερβολική δουλειά. Είναι τόσο δελεαστικό να κάνεις τους υπαλλήλους σου να δουλεύουν σκληρά και οι μάνατζερ πέφτουν συχνά σε αυτή την παγίδα. Η εξάντληση των καλών σου υπαλλήλων είναι μπέρδεμα: τους κάνεις να νιώθουν σα να τους τιμωρείς για την καλή τους απόδοση. Είναι επίσης αντιπαραγωγικό. Πρόσφατη έρευνα του Στάνφορντ έδειξε ότι η παραγωγικότητα ανά ώρα πέφτει απότομα όταν η εργασία ξεπερνά τις 50 ώρες την εβδομάδα, και πέφτει ακόμα πιο απότομα μετά τις 55 ώρες εργασίας, με αποτέλεσμα να μην παίρνεις τίποτα σε απόδοση.

Αν πρέπει να αυξήσεις τη δουλειά που κάνουν οι ταλαντούχοι εργαζόμενοί σου, καλό θα ήταν να βελτιώσεις και την τρέχουσα κατάστασή τους. Οι ταλαντούχοι υπάλληλοι θα αναλάβουν μεγαλύτερο όγκο δουλειάς, αλλά δε θα μείνουν σε μια δουλειά αν ασφυκτιούν στην πορεία. Οι αυξήσεις, οι προαγωγές και οι αλλαγές τίτλων είναι αποδεκτοί τρόποι να αυξήσεις τον όγκο της δουλειάς. Αν απλώς αυξήσεις τον όγκο δουλειάς επειδή οι εργαζόμενοι είναι ταλαντούχοι χωρίς να αλλάξεις κάτι στην καθημερινότητά τους, θα αναζητήσουν μια άλλη δουλειά που θα τους δίνει αυτό που τους αξίζει.

2. Δεν αναγνωρίζουν τη συνεισφορά και δεν ανταμείβουν την καλή δουλειά των εργαζομένων

Είναι εύκολο να υποτιμήσει κανείς τη δύναμη ενός φιλικού χτυπήματος στην πλάτη, ειδικά ένας κορυφαίος υπάλληλος που έχει από μόνος του κίνητρο. Σε όλους αρέσουν τα συγχαρητήρια, πόσω μάλλον σε κάποιον που εργάζεται σκληρά και δίνει τα πάντα. Οι μάνατζερ θα πρέπει να επικοινωνούν με τους ανθρώπους τους και να μαθαίνουν τι τους κάνει να νιώθουν καλά (για μερικούς είναι μια αύξηση, για άλλους μια δημόσια αναγνώριση) και μετά να τους ανταμείβουν για μια δουλειά που έκαναν καλά. Με τους κορυφαίους σε απόδοση υπαλλήλους κάτι τέτοιο θα συμβαίνει συχνά αν το κάνεις σωστά.

3. Δεν ενδιαφέρονται για τους υπαλλήλους τους

Περισσότεροι από τους μισούς υπαλλήλους που αφήνουν τη δουλειά τους το κάνουν εξαιτίας της σχέσης τους με το αφεντικό τους. Οι έξυπνες εταιρείες φροντίζουν ώστε οι μάνατζερ τους να γνωρίζουν την ισορροπία ανάμεσα στο επαγγελματικό και το ανθρώπινο κομμάτι. Αυτά είναι τα αφεντικά που γιορτάζουν την επιτυχία ενός υπαλλήλου, συμπάσχουν με αυτούς που περνούν δύσκολες στιγμές, και προκαλούν τους ανθρώπους, ακόμα κι όταν τους πονάει. Τα αφεντικά που δεν ενδιαφέρονται θα έχουν πάντα υψηλά ποσοστά αποχωρήσεων. Είναι αδύνατο να δουλέψεις για κάποιον 8 ώρες και βάλε όταν δεν έχεις πιο προσωπική σχέση μαζί του και δε νοιάζεται για τίποτα άλλο παρά μόνο για την παραγωγικότητά σου.

4. Δεν τηρούν τις δεσμεύσεις τους

Το να δίνεις υποσχέσεις στους ανθρώπους σε βάζει στο λεπτό όριο ανάμεσα στο να τους κάνεις πολύ ευτυχισμένους και στο να τους δεις να κλείνουν πίσω τους την πόρτα φεύγοντας. Όταν τηρείς μία δέσμευσή σου, «ανεβαίνεις» στα μάτια των υπαλλήλων σου γιατί αποδεικνύεσαι έμπιστος και τίμιος (δύο πολύ σημαντικές ποιότητες σε ένα αφεντικό). Όμως όταν κάνεις το αντίθετο, φαίνεσαι αποκρουστικός, άσπλαχνος και ασεβής. Σε τελική ανάλυση, αν το αφεντικό σου δεν τηρεί τις δεσμεύσεις του, γιατί θα πρέπει να το κάνουν όλοι οι άλλοι;

5. Προσλαμβάνουν και προωθούν τα λάθος άτομα

Οι καλοί και σκληρά εργαζόμενοι υπάλληλοι θέλουν να συνεργάζονται με παρόμοιους επαγγελματίες. Όταν οι μάνατζερ δεν κάνουν τη σκληρή δουλειά ώστε να προσλαμβάνουν καλό εργατικό δυναμικό, είναι τεράστιο αντικίνητρο για αυτούς που είναι ήδη εκεί και πρέπει να δουλέψουν μαζί τους. Το να προωθείς τους λάθος ανθρώπους είναι ακόμα χειρότερο. Όταν καταβάλεις τεράστια προσπάθεια στη δουλειά και τελικά σε προσπερνά κάποιος που έφτασε χωρίς κόπο στην κορυφή, είναι απίστευτα προσβλητικό. Δεν είναι να απορεί κανείς που φεύγουν οι καλοί υπάλληλοι.

6. Δεν αφήνουν τους ανθρώπους να κυνηγήσουν το πάθος τους

Οι ταλαντούχοι εργαζόμενοι είναι παθιασμένοι. Το να τους προσφέρεις ευκαιρίες για να κυνηγήσουν το πάθος τους βελτιώνει την παραγωγικότητά τους και την ικανοποίηση που τους δίνει η δουλειά τους. Όμως πολλοί μάνατζερ θέλουν οι εργαζόμενοί τους να δουλεύουν σε ένα μικρό κουτί. Αυτοί οι μάνατζερ φοβούνται πως η παραγωγικότητα θα πέσει αν αφήσουν τους υπαλλήλους τους να συγκεντρωθούν και σε κάτι ακόμα κυνηγώντας το πάθος τους. Αυτός ο φόβος είναι αβάσιμος. Έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που έχουν τη δυνατότητα να κυνηγήσουν το πάθος τους στη δουλειά, βιώνουν μια κατάσταση ευφορίας που τους κάνει πέντε φορές πιο παραγωγικούς.

7. Δεν καταφέρνουν να αναπτύξουν τις δεξιότητες των εργαζομένων τους

Όταν οι μάνατζερ ερωτώνται για την απροσεξία τους προς τους υπαλλήλους, προσπαθούν να δικαιολογηθούν χρησιμοποιώντας λέξεις όπως «εμπιστοσύνη», «αυτονομία» και «δύναμη». Αυτά είναι εντελώς ανόητα. Οι καλοί μάνατζερ διοικούν, ανεξάρτητα από το ταλέντο του εργαζόμενου. Δείχνουν προσοχή και ακούνε συνεχώς και κάνουν εποικοδομητική κριτική.

Η διοίκηση μπορεί να έχει μια αρχή, αλλά σίγουρα δεν έχει τέλος. Όταν έχεις ένα ταλαντούχο εργαζόμενο, εξαρτάται από σένα να βρίσκεις συνεχώς τομείς στους οποίους μπορούν να επεκτείνουν το σύνολο των ικανοτήτων τους. Οι πιο ταλαντούχοι εργαζόμενοι θέλουν την εποικοδομητική κριτική - πιο πολύ από τους λιγότερο ταλαντούχους- και είναι δική σου δουλειά να υπάρχει συνέχεια σε αυτό. Αν δεν το κάνεις αυτό, οι καλύτεροι εργαζόμενοί σου θα βαρεθούν και θα εφησυχαστούν.

8. Δεν καταφέρνουν να εξωτερικεύσουν τη δημιουργικότητά των εργαζομένων τους

Οι πιο ταλαντούχοι εργαζόμενοι θέλουν να βελτιώνουν ό,τι αγγίζουν. Αν τους αφαιρέσεις την ικανότητα αυτή του να αλλάζουν πράγματα και να τα βελτιώνουν γιατί έχεις βολευτεί με την κατάσταση, θα τους κάνεις να μισήσουν τη δουλειά τους. Το να αιχμαλωτίζεις αυτή την έμφυτη επιθυμία τους για δημιουργία περιορίζει όχι μόνο αυτούς, αλλά και εσένα.

9. Δεν εξιτάρουν πνευματικά τους εργαζόμενους τους

Τα σπουδαία αφεντικά προκαλούν τους εργαζόμενούς τους να επιτύχουν πράγματα που στην αρχή μοιάζουν αδιανόητα. Αντί να θέτουν κοινούς, σταδιακά αυξανόμενους στόχους, θέτουν μεγαλόπνοους στόχους που βγάζουν τους εργαζόμενους από την άνεσή τους ("comfort zone"). Τότε, οι καλοί μάνατζερ κάνουν ό,τι μπορούν για να τους βοηθήσουν να πετύχουν. Οι ταλαντούχοι και έξυπνοι άνθρωποι όταν κάνουν πράγματα που είναι πολύ εύκολα ή βαρετά αναζητούν άλλες δουλειές που δε θα υποτιμούν τη νοημοσύνη τους.

Συνοψίζοντας

Αν θες να κρατήσεις τους καλύτερους ανθρώπους σου, θα πρέπει να σκεφτείς πιο προσεκτικά πώς τους συμπεριφέρεσαι. Ενώ οι καλοί εργαζόμενοι είναι πολύ σκληροί, το ταλέντο τους τούς δίνει μια αφθονία επιλογών. Θα πρέπει να τους κάνεις να θέλουν να δουλέψουν για σένα.

Ποια άλλα λάθη κάνουν τους σπουδαίους εργαζόμενους να φεύγουν; Μοιραστείτε τις σκέψεις σας στα σχόλια καθώς όπως μαθαίνετε εσείς από εμένα, έτσι μαθαίνω κι εγώ από εσάς.

 

 

Πηγή: http://www.huffingtonpost.gr/

Η κρίση γυρίζει τους νέους στο πατρικό τους σπίτι

  • Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016 09:40
  • Γράφτηκε από

16947877 Greece Financial Crisis  JPEG 0bae1.limghandlerH οικονομική κρίση που μαστίζει κυρίως τις μικρότερες ηλικίες, αντικατοπτρίζεται και στα μεγάλα ποσοστά των νέων που επιστρέφουν για να μείνουν με τους γονείς τους. Ο αριθμός των Ελλήνων που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να μένουν μόνοι τους έχει εκτοξευθεί από το 2010, όταν η Ελλάδα μπήκε στο μνημόνιο.

Ενδεικτικά, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, η χώρα μας βρίσκεται στη τρίτη θέση με 51,6%, όσον αφορά το ποσοστό των νέων μεταξύ 25 και 34 χρονών που μένουν στο πατρικό τους. Στη πρώτη θέση βρίσκεται η Σλοβακία με 56,6%, στην δεύτερη η Βουλγαρία με 52,8%, ενώ στην τελευταία θέση η Δανία με μόλις 1,8%.

upl570f545944ee4

Αξίζει να σημειώσουμε πως σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Eurostat, το ποσοστό των παιδιών που μένουν στο πατρικό τους και είναι 18-34 ετών αγγίζει το 63,5%,

Επίσης, το υψηλότερο ποσοστό των ανέργων νέων που εξακολουθούν να μένουν με την οικογένειά τους βρίσκεται στην Ελλάδα, την Ιταλία, Σουηδία και Ιρλανδία, ενώ δεν μένουν στο πατρικό τους ούτε σε περιόδους ανεργίας οι Ολλανδοί, οι Αυστριακοί, οι Λετονοί, οι Κύπριοι, οι Δανοί.

Εργαζόμενοι που συνεχίζουν να ζουν στην πατρική στέγη είναι κυρίως οι Μαλτέζοι, οι Αυστριακοί, οι Βούλγαροι, οι Λετονοί, οι Πορτογάλοι, οι Ισπανοί και οι Έλληνες, ενώ λιγότεροι σ’ αυτή την κατηγορία είναι οι Γάλλοι, οι Φινλανδοί, οι Δανοί, οι Βέλγοι, οι Λουξεμβούργιοι και οι Κύπριοι.

 

πηγή: http://www.thetoc.gr/

Η «τέχνη» του HR

  • Παρασκευή, 08 Απριλίου 2016 19:49
  • Γράφτηκε από

hr2Άρθρο της Αντωνίας Κατσουλιέρη

Ο Σουν Τζου, κινέζος στρατηγός και θεωρητικός της τέχνης του πολέμου ανέλυσε τους παράγοντες που επηρεάζουν και καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα ενός πολέμου, με κεντρικό πρόσωπο στη λήψη των αποφάσεων τον εκάστοτε στρατηγό.

Μάλιστα υπάρχει η φήμη ότι το βιβλίο που αναφέρει συγκεντρωτικά τις αναλύσεις του «Η τέχνη του Πολέμου» αποτελεί το κλειδί των νικών που πραγματοποίησε ο Ναπολέων. «Οι 6 τρόποι για να ηττηθεί κανείς είναι: λανθασμένος υπολογισμός της εχθρικής ισχύος, έλλειψη εξουσίας, κακή εκπαίδευση, μη τήρηση της πειθαρχίας, ανικανότητα χρησιμοποίησης επίλεκτων πολεμιστών. Όλα αυτά πρέπει να τα προσέχει ο στρατηγός που έχει αναλάβει υπεύθυνη θέση» σύμφωνα με τον ίδιο.

Ο επιχειρηματικός κόσμος τα τελευταία χρόνια βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον, άκρως ανταγωνιστικό και ενίοτε «εχθρικό» λόγω της ευκινησίας και προσαρμοστικότητας που καλείται να επιδεικνύει συνεχώς. Οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν ωστόσο σε αποτυχία ή επιτυχία αντίστοιχα δεν διαφέρουν δραματικά από τους παράγοντες που είχε παραθέσει ο Σουν Τζου, πριν από περίπου 2.500 χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, η συνεχής ανάπτυξη και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού, η εξασφάλιση ότι οι κατάλληλοι άνθρωποι βρίσκονται στην κατάλληλη θέση όπως επίσης και η ενσωμάτωση των «επίλεκτων πολεμιστών», δηλαδή των ταλέντων, αποτελούν τα βασικότερα συστατικά επιτυχίας μιας εταιρείας. Η «τέχνη» του HR λοιπόν, δεν μπορεί παρά να θέτει στο επίκεντρο όλα τα προαναφερόμενα διασφαλίζοντας ότι η στρατηγική ενός οργανισμού περνά από το δρόμο της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας!

 

 

Πηγή: http://www.hrpro.gr/

snapchat-founders-620x420Η φοιτητική ζωή δεν είναι μόνο ύπνος, φαγητό, έξοδος και διάβασμα στις εξεταστικές. Βλέπετε, αρκετοί είναι οι σπουδαστές που επενδύουν (χρόνο και χρήματα) στην υλοποίηση της προσωπικής τους ιδέας και στην μετατροπή της σε εταιρεία.

Μάλιστα, αν αναλογιστείς κανείς πως στις εταιρείες που ιδρύθηκαν από φοιτητές ανήκουν και κολοσσοί όπως το Facebook, η Google, η Yahoo! αλλά και το WordPress, καταλαβαίνει πως η ενασχόληση των νεαρών με τον επιχειρηματικό κόσμο, κάθε άλλο παρά αποτυχημένη είναι.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε τις επιχειρήσεις που στήθηκαν εξ' ολοκλήρου από φοιτητές και που μετά από κάποια χρόνια, έφτασαν στην κορυφή του κόσμου. Στόχος του άρθρου είναι να εμπνεύσει κι εσένα φίλε/η αναγνώστη/τρια, να κάνεις την προσπάθειά σου. Κι αν αποτύχεις, μη σκας! Η δεύτερη ιδέα, πολύ πιθανό να είναι καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη...

(Μη διστάσετε να googlάρετε τις εν λόγω εταιρείες και να αντλήσετε περισσότερες πληροφορίες που θα σας αυξήσουν την όρεξη για προσπάθεια. Εκεί είναι όλο το νόημα άλλωστε).

1. WordPress

Ιδρυτής: Matt Mullenweg & Mike Little

ΠανεπιστήμιοUniversity of Houston

Έτος ίδρυσης2003

Ξεκίνησε ως υπηρεσία όπου ο καθένας μπορούσε να δημιουργήσει το προσωπικό του blog και να καταγράψει την άποψή του στον κόσμο του Ίντερνετ. Αυτό τουλάχιστον, ήταν το αρχικό πλάνο του open source project των φοιτητών Matt Mullenweg και Mike Little από το Χιούστον των ΗΠΑ. Ωστόσο, όπως ίσως να γνωρίζετε ορισμένοι, σήμερα το WordPress είναι η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα κατασκευής και διαχείρισης ιστοσελίδων.

2. Dropbox

ΙδρυτήςArash Ferdowski & Drew Houston

Πανεπιστήμιο: MIT

Έτος ίδρυσης: 2007

Όταν δύο φοιτητές του MIT κουράστηκαν να μην μπορούν να στείλουν μεγάλα αρχεία μέσω email, οραματίστηκαν το Dropbox. Μόνο που η υπηρεσία τους δε διευκόλυνε μονάχα τους ίδιους αλλά και ...μερικά εκατομμύρια χρήστες Η/Υ ανά τον κόσμο.

3. Facebook

ΙδρυτήςMark Zuckerberg, Dustin Moskovitz, Eduardo Saverin, Andrew McCollum & Chris Hughes

Πανεπιστήμιο: Harvard

Έτος ίδρυσης: 2004

Αν δε γνωρίζεις το story του Facebook, τότε μάλλον έχεις κάνει κλικ σε λάθος άρθρο. Διάβασε κάτι άλλο, πιο κοντινό στα ενδιαφέροντά σου. Σε κάθε περίπτωση, η ταινία «The Social Network» θα σε βάλει στο mood με τον καλύτερο τρόπο.

4. Google

ΙδρυτήςLarry Page & Sergey Brin

Πανεπιστήμιο: Stanford

Έτος ίδρυσης: 1998

Ανεξαρτήτως από το τι έχετε στο μυαλό σας για την Google, η εν λόγω εταιρεία βασίζεται κατά 99% στον ιδιαίτερα αποδοτικό αλγόριθμο που «τρέχει» πίσω από αυτά που βλέπουμε εμείς οι ...κοινοί θνητοί. Κι ως γνωστόν, οι φοιτητές είναι οι πλέον κατάλληλοι για να μιλήσουν για αλγορίθμους. Ειδικά οι μεταπτυχιακοί του Stanford.

5. 3dim

Ιδρυτής: Andrea Colaço & Ahmed Kirmani

Πανεπιστήμιο: MIT

Έτος ίδρυσης: 2013

Στόχος της εταιρείας, είναι να συνδέσει τους χρήστες με όλες τις έξυπνες συσκευές που διαθέτουν, μέσα από έναν αισθητήρα αναγνώρισης τρισδιάστατων κινήσεων. Καταλαβαίνετε πως πρόκειται για μια τεχνολογία η οποία θα μας απασχολήσει ιδιαίτερα στο άμεσο μέλλον.

6. Applits

ΙδρυτήςKeith Shields & Joshua Tucker

Πανεπιστήμιο: Ohio State University

Έτος ίδρυσης: 2012

Είχες ποτέ την ιδέα να δημιουργήσεις μια εφαρμογή που θα έλυνε κάποιο από τα ...άπειρα προβλήματα της καθημερινότητάς μας αλλά δεν έχεις γνώσεις προγραμματισμού; Το Applits είναι η υπηρεσία εκείνη που σου λύνει τα χέρια.

7. Snapchat

ΙδρυτήςEvan Spiegel & Robert Murphy

Πανεπιστήμιο: Stanford

Έτος ίδρυσης: 2011

Ό,τι πιο καυτό κυκλοφορεί σήμερα στον πλανήτη των social media. Απλό, ξεκάθαρο και με εκατομμύρια οπαδούς, το snapchat απειλεί την κυριαρχία των Twitter και Instagram ως ...αναπληρωματικοί του Facebook. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, πως ο Mark Zuckerberg προσφέρει όσα όσα για την ΙΔΕΑΡΑ των, επίσης φοιτητών το 2011, Evan Spiegel και Robert Murphy. Θα πουλήσουν; Κανείς δεν ξέρει...

8. Dell

Ιδρυτής: Michael Dell

Πανεπιστήμιο: University of Texas at Austin

Έτος ίδρυσης: 1984

Προφανώς και ξέρεις την εταιρεία. Πολύ πιθανό όμως, να μην έχεις ακούσει την ιστορία και την απαρχή της. Τότε που ένας 19χρονος πρωτοετής αποφάσισε να πουλάει προσωπικούς υπολογιστές κατευθείαν στους καταναλωτές. Καταλαβαίνετε τον πάταγο που ακολούθησε.

9. EarTop Technologies

ΙδρυτήςKetan Rahangdale & Jaiyu Ni

ΠανεπιστήμιοUniversity of Miami

Έτος ίδρυσης2011

Δε γίνεται εν έτει 2016, σε κάθε σπίτι ή επαγγελματικό χώρο να γίνεται ο κακός χαμός από μπερδεμένα καλώδια. Προφανώς αυτό σκέφτηκαν οι Ketan Rahangdale και Jaiyu Ni προωθώντας τη δική τους τεχνολογία σχετικά με την ασύρματη σύνδεση μεταξύ ηλεκρονικών συσκευών.

10. Hourly Nerd

ΙδρυτήςRob Biederman, Peter Maglathlin, Patrick Petitti & Joe Miller

Πανεπιστήμιο: Harvard

Έτος ίδρυσης: 2013

Τα πάντα ξεκίνησαν ως εργασία για MBA του Harvard. Το αποτέλεσμά της ωστόσο, ήταν τόσο καλό που η ...επαγγελματική συνέχεια αποτελούσε φυσικό επακόλουθο. Στόχος του project είναι η σύνδεση μεταξύ ταλαντούχων αποφοίτων μεταπτυχιακού επιπέδου με μικρομεσαίες εταιρείες που στοχεύουν στην ανάπτυξή τους.

11. Insomnia Cookies

ΙδρυτήςSeth Berkowitz

ΠανεπιστήμιοUniversity of Pennsylvania

Έτος ίδρυσης: 2003

Η αρχική ιδέα ήταν πολύ απλή: delivery για cookies τις νυχτερινές και πρώτες πρωινές ώρες της ημέρας. Γιατί; Διότι οι φοιτητές έχουν αυξημένες υπογλυκαιμίες αυτές τις στιγμές του 24ώρου. Ειδικά όταν βρίσκονται σε φάση νυχτερινού διαβάσματος για εξεταστική.

12. Microsoft

Ιδρυτής: Bill Gates & Paul Allen

Πανεπιστήμιο: Harvard

Έτος ίδρυσης: 1975

Πολλοί νομίζουν πως ο Bill Gates έχτισε μόνος του την Microsoft. Όπως βλέπετε όμως, είχε και συνέταιρο. Μαζί λοιπόν, παράτησαν τις σπουδές τους κι αφιερώθηκαν σε μία εταιρεία την οποία πίστεψαν πολύ. Κι εκ του αποτελέσματος ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ!

13. Napster

Ιδρυτής: Shawn Fanning, Sean Parker & John Fanning

ΠανεπιστήμιοNortheastern University

Έτος ίδρυσης1999

Ναι, το Napster κατέκτησε τον κόσμο. Μπορεί σήμερα να μη βρίσκεται στα κορυφαία επιχειρηματικά σαλόνια, κάποτε όμως, το χρησιμοποιούσαν περισσότεροι από 80 εκατομμύρια χρήστες μηνιαίως, ακούγοντας τα αγαπημένα τους τραγούδια εντελώς δωρεάν. Οι μηνύσεις για πνευματικά δικαιώματα όμως, έκαναν τους Shawn Fanning, Sean Parker και John Fanning, να αφήσουν κατά μέρους τα σχέδιά τους...

14. Reddit

ΙδρυτήςSteve Huffman & Alexis Ohanian

Πανεπιστήμιο: University of Virginia

Έτος ίδρυσης: 2005

Η αλήθεια είναι πως στην Ελλάδα δεν έχουμε σε ιδιαίτερη υπόληψη την συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Κάτι τέτοιο όμως, δεν ισχύει και για το εξωτερικό όπου το Reddit κερδίζει καθημερινά, χιλιάδες νέους χρήστες. Ως «social media» μάλιστα, αναμένεται να μας απασχολήσει σοβαρά την επόμενη διετία.

15. Yahoo!

ΙδρυτήςJerry Yang & David Filo

Πανεπιστήμιο: Stanford

Έτος ίδρυσης: 1994

Η κορυφαία μηχανή αναζήτησης στην προ Google εποχή, ιδρύθηκε κι αυτή από δύο, διδακτορικούς για την ακρίβεια, φοιτητές του Stanford. Μάλιστα, οι ιδρυτές της Google προσέγγισαν τους Jerry Yang & David Filo με στόχο οι δεύτεροι να εξαγοράσουν τον αλγόριθμο των πρώτων. Καταλαβαίνετε πως αν το είχαν κάνει, η ιστορία θα γραφόταν εντελώς διαφορετικά...

 

 

Πηγή: http://www.neopolis.gr/

ep agogis  

 

Αρθρογραφία

Prev Next Page: