aothedugr

Άρθρα - aode.gr

Άρθρα - aode.gr (321)

Συγκεντρωμένη εδώ θα βρείτε όλη την αρθρογραφία του aode.gr.

epixeir1-thumb-largeΆρθρο της Τάνιας Γεωργιοπούλου

Τις περισσότερες ικανότητες στον κόσμο στο να ξεκινήσουν μια καινούργια επιχείρηση έχουν οι Ελληνες. Ο παλιός μύθος του Ελληνα επιχειρηματία που τα καταφέρνει με την επινοητικότητα, την επιμονή και τη φαντασία του φαίνεται ότι βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα. Την ίδια στιγμή, βέβαια, οι επιδόσεις μας όσον αφορά άλλους παράγοντες από τους οποίους εξαρτώνται η πορεία και η ανάπτυξη μιας επιχείρησης είναι άκρως απογοητευτικές. Μικρή υποστήριξη από το περιβάλλον, φόβος για το επιχειρηματικό ρίσκο και ελάχιστη πιθανότητα γρήγορης ανάπτυξης της επιχείρησης αποτελούν επίσης βασικά –και καθοριστικά– χαρακτηριστικά του ελληνικού επιχειρείν.

Στη φετινή μελέτη του Global Entrepreneurship Index, που μελετά την επιχειρηματικότητα παγκοσμίως και συγκρίνει όλες τις χώρες εξετάζοντας 14 μεταβλητές, οι Ελληνες σημειώνουν εξαιρετικά υψηλό σκορ στις δεξιότητες για τη δημιουργία μιας νέας επιχείρησης (Startup - Skills). Αυτό σημαίνει ότι οι Ελληνες νέοι επιχειρηματίες έχουν ικανότητες, ιδέες, διάθεση, εξηγεί ο Κώστας Ηλιόπουλος, ερευνητής του Ινστιτούτου Αγροτικής Οικονομίας και Πολιτικής.

Πολύ παραπάνω από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο και αρκετά καλά σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο βρισκόμαστε και στον δείκτη που αφορά στο «ανθρώπινο κεφάλαιο». «Υπάρχει μια γενιά ανθρώπων που μεγάλωσε στα χρόνια της ευμάρειας. Πολλοί από αυτούς έκαναν καλές σπουδές στο εξωτερικό και απέκτησαν υψηλό επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων, που όμως τώρα δεν αξιοποιείται», συμπληρώνει ο κ. Ηλιόπουλος.

Δύο δείκτες

Υψηλές επιδόσεις έχουμε και στον δείκτη ενσωμάτωσης της τεχνολογίας, αλλά και στη δυνατότητα «παγκοσμιοποίησης» της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας. Οι επιδόσεις στους δύο αυτούς δείκτες μπορεί να φαίνεται ότι αντιβαίνουν σε όσα βλέπουμε να συμβαίνουν γύρω μας στις επιχειρήσεις –οι οποίες δύσκολα δέχονται τον εκσυγχρονισμό– ωστόσο πρέπει να αναλογιστούμε ότι η μελέτη αφορά νέες πρωτοποριακές επιχειρήσεις και όχι παραδοσιακές επιχειρηματικές δραστηριότητες, όπως ένα μαγαζί της γειτονιάς. Ετσι, μια μοντέρνα επιχείρηση μπορεί να έχει την έδρα της οπουδήποτε βολεύει και να εκτείνει τις δραστηριότητές της όσο και όπου θέλει και μπορεί. Επιπλέον οι νέες επιχειρήσεις, που συχνά έχουν σχέση με την υψηλή τεχνολογία ή την πληροφορική, έχουν τη δυνατότητα να βρουν κονδύλια από πανευρωπαϊκά ή και παγκόσμια προγράμματα ανεξάρτητα από τη χώρα όπου αναπτύσσεται η κάθε επιχείρηση και αυτό εξηγεί τον λόγο που οι πρωτοπόρες ελληνικές επιχειρήσεις εμφανίζονται να βρίσκονται στο μέσο ευρωπαϊκό όρο όσον αφορά στην εξεύρεση κονδυλίων.

Την ίδια στιγμή, βέβαια, στον δείκτη ανάπτυξης (High Growth) η επίδοση της Ελλάδας είναι πολύ χαμηλή, κάτω από τον μέσο παγκόσμιο όρο, ελάχιστα πάνω από το μηδέν. Ο δείκτης αυτός δείχνει πόσο γρήγορα μια επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί και άρα να απασχολήσει προσωπικό και μακροπρόθεσμα να βοηθήσει στη λύση της ανεργίας.

Πολύ χαμηλά βρίσκεται και ο δείκτης της αποδοχής του ρίσκου (Risk Acceptance) που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στην Ελλάδα, πολλοί αποφεύγουν οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα γιατί δεν υπάρχουν τα μέσα που θα τους υποστηρίξουν σε μια ενδεχόμενη αποτυχία, λέει ο κ. Ηλιόπουλος. «Ο αποτυχημένος επιχειρηματίας στην Ελλάδα τα χάνει όλα. Αντίθετα, σε άλλες χώρες υπάρχει στήριξη σε περίπτωση αποτυχίας. Οταν ώς χώρα έχεις πολύ χαμηλό δείκτη σε αυτόν τον τομέα, αποτρέπεις όσους δεν είναι παραδοσιακοί επιχειρηματίες να προσπαθήσουν...».

Και η υποστήριξη (Cultural Support) προς τους επίδοξους ή νέους επιχειρηματίες όσον αφορά στο περιβάλλον είναι ελάχιστη. «Στη χώρα μας το κέρδος και κατ’ επέκταση οι επιχειρηματίες αντιμετωπίζονται σαν κάτι “κακό”, σαν να είναι κάποιοι ανήθικοι που εκμεταλλεύονται ανθρώπους για να κερδίσουν», επισημαίνει ερευνητής.

 

Πηγή: http://www.kathimerini.gr/

Ελληνικά brands που κατακτούν το εξωτερικό

  • Κυριακή, 29 Μαρτίου 2015 16:15
  • Γράφτηκε από

greek-firms 680 400216 5205K0Άρθρο του Νικόλα Γεωργιακώδη

 Δε χρειάζονται ιδιαίτερες οικονομολογικές γνώσεις για να καταλήξει κάποιος στο συμπέρασμα ότι μια από τις λύσεις ενάντια στην κρίση είναι η εξαγωγή ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Ευτυχώς, το ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο δεν το βάζει κάτω και το αποτέλεσμα είναι δεκάδες μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις οι οποίες «σκίζουν» εντός και εκτός συνόρων προσφέροντας ποιοτικό προϊόν στους λαούς του κόσμου. Δείτε παρακάτω οκτώ από αυτές.

 Έργον 

image-6

Από το 2007 το «πάλευαν» στο μυαλό τους τα αδέρφια Θωμάς και Γιώργος Δούζης για να φτιάξουν ένα brandname – «ομπρέλα» κάτω από την οποία θα υπάρχουν ελληνικά προϊόντα με αξιοπιστία και η οποία θα τους ανοίγει δρόμους σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τα κατάφεραν τον ίδιο κιόλας χρόνο, ενώ τέσσερα χρόνια μετά άνοιξαν το πρώτο παντοπωλείο «Έργον» στην Θεσσαλονίκη με κάθε λογής αγνά ελληνικά προϊόντα (φάβα, μέλι, αλλαντικά και τυριά, κρέατα, τόνο, ελιές, ελαιόλαδο κ.α.). Σήμερα, το brand έχει ένα υποκατάστημα στο Λονδίνο, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2014 άνοιξε και δεύτερο στις Βρυξέλλες. Σχέδιο των ιδρυτών είναι να στήσουν και από ένα κατάστημα/εστιατόριο με είδη deli σε κάθε ευρωπαϊκή πόλη.

Heel 

0636999001419424181Ρούχα ιδιαίτερα, εκκεντρικά και πρωτότυπα, με eco-friendly προσανατολισμό και design που βασίζεται σε αρχές όπως αυτές της ανακύκλωσης και των οικολογικών βαφών, ξεκίνησαν να γεμίζουν τα ελληνικά ράφια το μακρινό 1985. Από τότε μέχρι σήμερα, η εταιρεία μεγαλώνει και επεκτείνεται συνεχώς, έχοντας φτάσει τα έξι αποκλειστικά καταστήματα σε Αθήνα και Μύκονο, και ξεπεράσει τα τριάντα σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό (Ιταλία, Ισπανία, Καναδά και ΗΠΑ μεταξύ άλλων). Διαθέτει, επίσης, το δικό της e-shop (χωρίς έξοδα αποστολής για όλη την Ελλάδα). 

 

BSB 

αρχείο λήψηςΙδρύθηκε το 1980, και σήμερα… κυκλοφορεί σε περισσότερα από διακόσια καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ήταν η πρώτη ελληνική εταιρεία που δημιούργησε, το 2008, τη δική της σειρά οικολογικών ρούχων από 100% οργανικό βαμβάκι, ενώ λανσάρει και τη δική της σειρά γυαλιών ηλίου και οράσεως από το 2007. Τα αρχικά που παραπέμπουν σε ξένο όνομα –και μπορεί να σας μπέρδεψαν κι εσάς– ανήκουν στους δημιουργούς και ιδιοκτήτες της, Βασίλη και Σοφία Μπιθαρά. 

 

 

Κριτσά - Γαία  

kritsaΔημιουργήθηκε το 1995 και διαθέτει εργοστάσιο παραγωγής και τυποποίησης ελαιόλαδου στο Αγρίνιο, όμως η φήμη της ταξιδεύει ήδη σε Αμερική και Ευρώπη μέσα από διεθνείς διακρίσεις ποιότητας για τα προϊόντα της και «δυνατές» εξαγωγές ελιάς και παρθένου ελαιόλαδου. Αυτές γίνονται κατά κύριο λόγο στη Βόρεια Αμερική και τη Βόρεια Ευρώπη, ενώ συνολικά τα προϊόντα της εξάγονται σε 18 χώρες, από τις οποίες οι δύο σημαντικότερες είναι η Γερμανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες - επίσης η Ρωσία, η Αγγλία, η Νορβηγία, η Δανία και η Σουηδία.

 

 

Κορρές 

images-layout-229 7 1Από το παλιότερο Ομοιοπαθητικό Φαρμακείο της Αθήνας και την ίδρυση της Korres το 2005 μέχρι σήμερα, η εταιρία φυσικών προϊόντων κατάφερε να γίνει ένα από τα πιο αξιόλογα και αξιόπιστα ονόματα στον τομέα της, απλώνοντας την φήμη της σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα από ποιοτικά καλλυντικά πάσης φύσεως. Πρόσφατα μάλιστα, η εταιρεία με τα «φρουτώδη» καλλυντικά, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται αυτόνομα στις ΗΠΑ, σημειώνοντας μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις της στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Το μυστικό της; Προτιμά τα φυσικά –και κατά προτεραιότητα ελληνικά- βότανα για την παρασκευή των καλλυντικών της έναντι των χημικών και όπως όλα δείχνουν, κερδίζει την μάχη.

Snob Duck 

snobduckΚάθε άλλο παρά σνομπ είναι αυτά τα χαριτωμένα χειροποίητα σαπούνια, τα οποία παρασκευάζονται στην Τρίπολη από ελαιόλαδο και φυτικά υλικά και κυκλοφορούν σε τέλειες συσκευασίες με σήμα την σνομπ πάπια με το παπιγιόν. Η προσπάθεια του Βασίλη Ντούρου έδωσε… σαπουνάδες και πλέον το προϊόν του, τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα, συναγωνίζεται premium καλλυντικά και βρίσκεται σε δεκάδες σημεία πώλησης στην Ελλάδα, το διαδίκτυο και το εξωτερικό (ΗΠΑ και Ισπανία).

 

Αncient Greek Sandals 

ancien greekΤα αρχαιοελληνικά τους σανδάλια έχουν μπει στις μεγαλύτερες μπουτίκ του κόσμου, στα πιο εκλεκτικά e-shops και κάνουν θραύση ακόμα και στο Χόλυγουντ. Η Χριστίνα Μαρτίνη και ο Νικόλας Μινόγλου, εμπνευστές και δημιουργοί των Ancient Greek Sandals, κατάφεραν να φτιάξουν δερμάτινα υποδήματα για άνδρες, γυναίκες και παιδιά και μέσα σε μόλις δύο χρόνια τα βλέπουν να φοριούνται από σταρ όπως η Ριάνα, η Έμα Γουάτσον, η Τζέσικα Άλμπα και η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ.

 

 Frutop 

frutopΑπό το 1975 ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της στην εμφιάλωση και διανομή αναψυκτικών βασισμένων αποκλειστικά σε ελληνικούς χυμούς φρούτων και σήμερα, η Frutop έχει επεκταθεί στις διεθνείς αγορές με τα αεριούχα ροφήματά της. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα η αγορά της Κίνας, στην οποία τα τελευταία χρόνια η εταιρεία κατάφερε να τριπλασιάσει τις εξαγωγές της θέτοντας τις βάσεις για ένα πρόσφορο εμπορικό… φλερτ μεταξύ Ελλάδας και Κίνας. 

 

Πηγή: http://www.in2life.gr/

sxeseisΟπως κάθε χρόνο από το 1998 έτσι και φέτος το αμερικανικό περιοδικό Fortune δημοσίευσε τον κατάλογο με τις 100 καλύτερες αμερικανικές εταιρείες όπου μπορεί να εργαστεί κάποιος. Πολλές εξ αυτών είναι εταιρείες που απασχολούν λίγους σχετικά εργαζομένους, μεταξύ 1.000 και 2.000 ατόμων. Ολες τους δίνουν σημαντικά προνόμια στους εργαζομένους τους.

Για παράδειγμα ο τεχνολογικός γίγαντας Google, που αναδείχτηκε για έκτη φορά στην κορυφή της λίστας, παρέχει στους περίπου 45.000 εργαζομένους του προνόμια όπως δωρεάν γκουρμέ φαγητό, δωρεάν γυμναστήρια, δωρεάν μασάζ, γενναιόδωρη άδεια μητρότητας (σ.σ. οι ΗΠΑ είναι η μοναδική ανεπτυγμένη οικονομία στον κόσμο όπου ο εργοδότης δεν είναι υποχρεωμένος να δώσει άδεια μητρότητας), μπόνους σε μετρητά με τη γέννηση παιδιού κ.ά. Οπότε είναι φυσικό να σκεφτεί κανείς πως ο λόγος για τον οποίο όσοι αναζητούν εργασία προσπαθούν να προσληφθούν από την Google και τις υπόλοιπες εταιρείες του καταλόγου είναι τα προνόμια. Λάθος. Ή, ακριβέστερα, τα προνόμια δεν είναι ο βασικός λόγος.

s9 etaireies-hpa-usa 2203-thumb-large

Τα ταλέντα

«Γιατί ορισμένες εταιρείες εξακολουθούν να προσελκύουν τα καλύτερα ταλέντα παγκοσμίως; Η απάντηση είναι απλή. Ξέρουν πώς να φτιάξουν δυνατές σχέσεις μεταξύ... των εργαζομένων τους», εξηγεί ο Τζοφ Κόλβιν του περιοδικού Fortune. Η ουσία μιας εταιρείας που προσφέρει ιδανικό περιβάλλον εργασίας δεν είναι τα προνόμια, αλλά η ποιότητα του χώρου εργασίας, η οποία τους προσδίδει και τον χαρακτήρα του. Για την ακρίβεια, τα προνόμια που δίνει στους εργαζομένους της κάθε εταιρεία αποκαλύπτουν και τον ίδιο τον χαρακτήρα της. Ενας πρώην εργαζόμενος της Google εξηγεί τι προσέφερε σε αυτόν η ύπαρξη δωρεάν μπουφέ στα γραφεία της εταιρείας: «Με βοηθάει να οικοδομώ σχέσεις με τους συναδέλφους μου».

Ετσι λοιπόν ο πραγματικός λόγος που η Google προσφέρει δωρεάν φαγητό και φρούτα στους υπαλλήλους της είναι ότι θέλει να τους προσελκύσει στα προσεκτικά σχεδιασμένα εστιατόρια που λειτουργούν στην εταιρεία ώστε να αρχίσουν να γνωρίζονται καλύτερα και τελικά να δένονται μεταξύ τους. Ο ίδιος εργαζόμενος συνεχίζει λέγοντας ότι στην Google «περιτριγυριζόμαστε από έξυπνους ανθρώπους, ανθρώπους με ενθουσιασμό που φτιάχνουν το καλύτερο περιβάλλον για μάθηση που έχω συναντήσει στη ζωή μου». «Αυτό ακριβώς είναι το μυστικό κάθε εταιρείας που προσφέρει τον ιδανικό χώρο εργασίας. Βασίζεται στις προσωπικές σχέσεις, όχι στην παροχή προνομίων. Προκαλεί απορία το γεγονός ότι πολλοί εργοδότες εξακολουθούν να μην το καταλαβαίνουν», γράφει ο Κόλβιν.

Η καλλιέργεια των διαπροσωπικών σχέσεων στον χώρο εργασίας αγγίζει τελικά πολύ πιο βαθιά τους ανθρώπους από την προσφορά οικονομικών προνομίων ή την ύπαρξη ντιζαϊνάτων γραφείων. Αυτές ακριβώς οι σχέσεις είναι η βασική αιτία που εξηγεί γιατί πολλοί εργαζόμενοι δένονται με την εταιρεία και είναι απρόθυμοι να την εγκαταλείψουν, αλλά και γιατί οι επίδοξοι νέοι εργαζόμενοι θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν προκειμένου να προσληφθούν σε αυτές. Διαβάστε ένα τυπικό σχόλιο υπαλλήλου της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Wegmans Food Markets (έβδομη εταιρεία στη λίστα, με περίπου 43.000 υπαλλήλους): «Οι συνάδελφοι πραγματικά νοιάζονται ο ένας για τον άλλον τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο».

Οι τέσσερις λόγοι

Κατά το Fortune, οι 100 εταιρείες που προσφέρουν το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον και προσελκύουν τα μεγαλύτερα ταλέντα επικεντρώνονται σε τέσσερα στοιχεία, που τελικά κάνουν τη διαφορά. Πρώτον, καλλιεργούν την αντίληψη ότι η εταιρεία έχει μία αποστολή. Δεύτερον, είναι πολύ δύσκολο να προσληφθεί κανείς σε αυτές. Τρίτον, πολλές εταιρείες δείχνουν εμπιστοσύνη στους εργαζομένους τους σε τέτοιο βαθμό ώστε ορισμένες να προσφέρουν απεριόριστη πληρωμένη άδεια. Γνωρίζουν ότι η ύπαρξη ισχυρών συναδελφικών σχέσεων θα αποτρέψει την κατάχρηση του προνομίου. Τέταρτον, οι 100 εταιρείες της λίστας αποδεικνύουν ότι νοιάζονται για τους υπαλλήλους τους. Εδώ είναι που μετράνε ορισμένα από τα σημαντικά προνόμια που προσφέρουν.

Παραγωγικοί εργαζόμενοι, υψηλά κέρδη

Ολα αυτά δεν σημαίνουν ότι οι 100 εταιρείες της λίστας Fortune δεν αποτελούν καλή επένδυση ή ότι δεν εμφανίζουν υψηλή κερδοφορία. Κάθε άλλο. Αναλύοντας τις επιδόσεις όσων από τις 100 εταιρείες είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο από το 1984 έως το 2009, προκύπτει το συμπέρασμα ότι ένα χαρτοφυλάκιο που θα τις περιλάμβανε θα είχε 3,5% υψηλότερη ετήσια απόδοση από αυτή της Wall Street επί 25 χρόνια, σύμφωνα με έρευνα του Αλεξ Εντμανς της εταιρείας Wharton’s. Πρόκειται για πολύ σημαντική διαφορά στην απόδοση. Η απόδοση ενός χαρτοφυλακίου που περιλαμβάνει τις 100 εταιρείες της λίστας Fortune μεταξύ του 1998 και σήμερα είναι σχεδόν διπλάσια από την απόδοση του δείκτη S&P 500, σύμφωνα με μελέτη του Russel Investment Group. Κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει γιατί οι επενδυτές δεν αντιλαμβάνονται ότι οι εργαζόμενοι αποδίδουν καλύτερα σε καλό περιβάλλον εργασίας. Απλώς δεν το καταλαβαίνουν. Εξίσου απορίας άξιο είναι ότι ούτε οι περισσότεροι εργοδότες το καταλαβαίνουν, αν και πλέον δεν αποτελεί μυστικό. Η απάντηση αποτελεί μυστήριο. Υπάρχουν τουλάχιστον 100 εταιρείες που ελπίζουν ότι οι υπόλοιπες δεν θα καταφέρουν ποτέ να βρουν την απάντηση.

 

Πηγή: http://www.kathimerini.gr/

examsΤην Παρασκευή 22 Μαΐου θα εξεταστεί το μάθημα των Αρχών Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΑΟΔΕ) για τους μαθητές των Γενικών λυκείων. Αντίστοιχα οι υποψήφιοι των Επαγγελματικών λυκείων θα εξεταστούν την Δευτέρα 8 Ιουνίου. Για να δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα πατήστε εδώ.

Άραγε, το συγκεκριμένο μάθημα θα εξεταστεί για τελευταία φορά  ή το Υπουργείο Παιδείας θα διαπιστώσει την χρησιμότητα του περιεχομένου του, τόσο για την δημιουργία μίας κουλτούρας αγοράς και επαγγελματικού προσανατολισμού στους μαθητές, όσο και για τις ιδιαίτερα χρήσιμες γνώσεις που προσφέρει κυρίως στους υποψηφίους που ενδιαφέρονται για τις στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές; Ευχόμαστε η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να εξετάσει ενδελεχώς το περιεχόμενο του συγκεκριμένου μαθήματος και να επιτρέψει και στο μέλλον στους μαθητές να διδάσκονται ιδιαίτερα χρήσιμα για την ζωή του ατόμου θέματα, όπως η ορθολογική διαχείριση, η ηγεσία, η επικοινωνία, η παρακίνηση κ.α.

 Σε κάθε περίπτωση ευχόμαστε σε όλους τους υποψηφίους, καλή επιτυχία!

TEDxAUEB 2015 Inertia

  • Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2015 19:53
  • Γράφτηκε από

inertiaΤο φετινό TEDxAUEB ανοίγει τις πόρτες του στις 14 Μαρτίου στο Art Factory (Λαμίας 6, Ταύρος) και σας υποδέχεται με μια ανατρεπτική προσέγγιση της λέξης “Αδράνεια”.

 

Σε λιγότερο από 24 ώρες, 12 ομιλητές και 3 καλλιτέχνες θα ανέβουν στο κόκκινο χαλί του TEDxAUEB 2015 Inertia.

 

Οι άνθρωποι που θα μας βοηθήσουν να επαναπροσδιορίσουμε την “Αδράνεια” ξετυλίγοντας όλες τις πτυχές της, είναι:

 

  • Γιώργος Πιντέρης: Διδάκτωρ Συμβουλευτικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ball State της Indiana. Πρωτοεμφανίστηκε ως συγγραφέας το 1982. Από τότε μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 25 βιβλία του.

 

  • Jason Spyromilio:Αστροφυσικός στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Αστρονομικής Έρευνας στο Νότιο Ημισφαίριο.Έχει διακριθεί με το βραβείο Gruber στην κοσμολογία και το Breakthrough Prize for Fundamental Physic.

 

  • Νίκος Ερηνάκης: Υποψήφιος διδάκτωρ Φιλοσοφίας στο Λονδίνο. Έχει σπουδάσει οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, φιλοσοφία και συγκριτική λογοτεχνία στο Warwick και φιλοσοφία των κοινωνικών επιστημών στο LSE. Παράλληλα, έχει εκδώσει δύο βιβλία ποίησης με τίτλο “Σύντομα όλα θα καίγονται και θα φωτίζουν τα μάτια σου” και "Ανάμεσα σε όσα πέφτει η σκιά".

 

  • NicolòCeccarelli: ΑναπληρωτήςΚαθηγητήςστοAlghero Department of Architecture, Design and Planning στηνΙταλία. Έχει προσανατολίσει το ερευνητικό του έργο στις αλληλεπιδράσεις μεταξύ του σχεδιασμού και της ψηφιακής τεχνολογίας, διερευνώντας τομείς όπως 3D modeling, animation και design visualization.

 

  • IsabelleMoser:Senior Manager στη PwC. Hγείται της ομάδας People & Change/ Συμβουλευτικές υπηρεσίες Ανθρώπινου Δυναμικού και είναι στέλεχος ανθρώπινου δυναμικού, με πολυετή εμπειρία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε συμβουλευτικές εταιρείες και σε εταιρείες στη Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού.

 

  • Μαρία Παναγιωτίδου:Κοινωνική λειτουργός σε διάφορους φορείς που υποστηρίζουν μετανάστες και πρόσφυγες και μέλος του προσωπικού εκπαίδευσης του ΚΕΘΕΑ ΜΟSAIC (πρόγραμμα του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων που υποστηρίζει θεραπευτικά μετανάστες και πρόσφυγες, χρήστες ουσιών και μη). Προσφέρει εθελοντική εργασία στην Asante, μία οργάνωση που ιδρύθηκε από μετανάστες δεύτερης γενιάς.

 

  • Rolf Leger:Executive Creative Director στη διαφημιστική Kolle Rebbe (τη γερμανική εταιρεία με τις περισσότερες βραβεύσεις στο διεθνές φεστιβάλ δημιουργικότητας των Καννών), μέλος του ADC Germany και κριτής στα Cannes Lions, ADC of Europe και αρκετά άλλα φεστιβάλ διαφήμισης.

 

  • Αλέξανδρος Κωστόπουλος:Εμπνευστής του RepowerGreeceκαι ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της FORESIGHT, σχεδιάζει και υλοποιείστρατηγικές διαχείρισης φήμης και δημόσιας διπλωματίας και προγράμματα public affairs και civil society engagement. Είναι εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, εκπρόσωπος στην Ελλάδα του διεθνή οργανισμού American Citizens Abroad και συνιδρυτής του Ινστιτούτου Περιφερειακού Διαλόγου και Στρατηγικής. 

 

  • Καλυψώ Καραντινού: Λέκτορας στο Μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές. Έχει κερδίσει βραβεία ακαδημαϊκής αριστείας και υψηλής διδακτικής επίδοσης. Από το 2013 είναι η εκλεγμένη εκπρόσωπος της Ελλάδος στη Διοικούσα Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC).

 

·         Μάριος Στρόφαλης:Πιανίστας, συνθέτης κινηματογράφου, θεάτρου και τηλεόρασης. Δημιουργός του Αθηναϊκού Καλλιτεχνικού Δικτύου που έχει ως στόχο την ανάδειξη του ελληνικού καλλιτεχνικού δυναμικού σε παγκόσμιο επίπεδο, την ενίσχυση του πολιτιστικού τουρισμού και τη στήριξη των πολιτιστικών και κοινωνικών αξιών. Διετέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής των μουσικών φεστιβάλ στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

 

  • Αγγέλικα Βαξεβανίδου: Ενεργή καλλιτέχνης με διεθνή αναγνώριση που ζει και εργάζεται στην Πάρο. Τα εντυπωσιακά, ευαίσθητα, μεγάλων διαστάσεων σχέδιά της με μολύβι που έχουν εκτεθεί σε πολυάριθμες εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

 

  • Αλέξανδρος Παπανδρέου: Υπεύθυνος του τομέα Χαρισματικών Παιδιών της ελληνικής Mensa και υπεύθυνος των εκπαιδευτικών της προγραμμάτων. Έχει στήσει τα πρώτα προγράμματα για Χαρισματικά Παιδιά στην Ελλάδα τα οποία διαχειρίζεται εδώ και τρία χρόνια. Είναι ένα από τα πέντε μέλη της Gifted Youth Committee της διεθνούς Mensa και έχει επιλεγεί ως Leadership Ambassador για το 2014-2015, τιμητικός τίτλος της διεθνούς Mensa, ο οποίος τον επιφορτίζει με την ευθύνη να κινητοποιεί νέους ανθρώπους, να δημιουργεί συνεργασίες και να στηρίζει καινοτόμες προσπάθειες.

 

Την εκδήλωση θα εμπλουτίσουν καλλιτεχνικά οι:

·         Idra Kayne: Η νέα Soul Funk Queen της πόλης. Από το 2000 έχει εμφανιστεί στις περισσότερες μουσικές σκηνές της Αθήνας κι έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως Stavento, ΝΕΒΜΑ κ.λ.π. Το 2011 κυκλοφόρησε το πρώτο της άλμπουμ με τίτλο "Don't walk away». Έχει εμφανιστεί στα: φεστιβάλ Meet The Streets, "Η Κόρη της Καταιγίδος" και στα μιούζικαλ RENT, FAME, ΑΝΝΙΕ και PRISCILLA.

 

·         Remi:Τραγουδιστής και συνθέτης. Από το 2009 συμμετέχει ενεργά με live εμφανίσεις ως μουσικός της Folk, Country, Bluegrass και Rock & Roll μουσικής σε συναυλιακούς χώρους της Ελλάδας και της Ευρώπης. Έγινε γνωστός στο ευρύτερο κοινό μέσα από το άλμπουμ του “The Gospel Of The Road”.

 

  • Ελένη Γλάρου: Τελειόφοιτη της Ανώτερης Σχολής Χορού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις στην Εθνική Λυρική Σκηνή καισε πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς, ενώ έχει λάβει το 3ο βραβείο International Dance Competition of Hellas 2013.

 

Ο οικοδεσπότης του φετινού TEDxAUEB είναι ο:

 

  • Γιώργος Λεμπέσης: Συγγραφέας - Παραγωγός. Έχει ιδρύσει τη δική του εταιρεία εκτέλεσης παραγωγών, Gold Producta Handling, μετρώντας συνολικά μέχρι σήμερα περισσότερες από τετρακόσιες παραγωγές σε Ελλάδα και εξωτερικό. Το 2010, το διήγημά του «4 ΣΕΛΙΔΕΣ» απέσπασε το βραβείο πρωτότυπης ιστορίας και κοινού στο 5ο Φεστιβάλ Παραμυθιών και το 2011 ο μονόλογος "Πρώτη Πτήση" απέσπασε το πρώτο βραβείο στο pocket theater festival.

 

Όσοι δε μπορέσουν να παρευρεθούν στo Art Factory θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δωρεάν την εκδήλωση μέσω Live Streaming είτεστα i-bank stores της Εθνικής Τράπεζας στην Αθήνα (The Mall Athens στο Μαρούσι) και στη Θεσσαλονίκη (πλατεία Αριστοτέλους 6), είτε σε link που θα ανακοινωθεί την ημέρα της εκδήλωσης στα socialmediaτου TEDxAUEB(facebook.com/TEDxAUEB, twitter.com/TEDxAUEB).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη μέρα της εκδήλωσης μπες στο  : http://2015.tedxaueb.com/faq/.



Τα top 100 ελληνικά προϊόντα σε εξαγωγές για το 2014

  • Παρασκευή, 06 Μαρτίου 2015 11:13
  • Γράφτηκε από

9626426031502026872Σύμφωνα με ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των προσωρινών στοιχείων για το σύνολο του 2014, η συνολική αξία των ελληνικών εξαγωγών άγγιξε τα 27 δισεκατομμύρια ευρώ, με μικρή υποχώρηση της τάξης του 1,5%, σε σχέση με το 2013 (26,9 δισεκατομμύρια ευρώ έναντι 27,3 δισ. το 2013).

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων, "θετικό αντίκτυπο στη συνολική εικόνα των ελληνικών εξαγωγών για το 2014, είχε η ισχυρή ανοδική αντίδραση του τελευταίου τριμήνου του έτους, με αποτέλεσμα να απορροφηθεί μεγάλο μέρος των πιέσεων που είχαν ασκηθεί κατά την περίοδο Σεπτέμβριος 2013- Σεπτέμβριος 2014". 

"Αν μάλιστα, εξαιρεθούν από τον υπολογισμό τα πετρελαιοειδή, τα στοιχεία δείχνουν οριακή αύξηση κατά 0,1%", σημειώνεται στο ίδιο δελτίο, στο οποίο επισυνάπτονται πίνακες, ανάμεσά τους και εκείνος με τα 100 κορυφαία προϊόντα σε εξαγωγές για το 2014.

Το top 10 των ελληνικών προϊόντων στις εξαγωγές για το 2014:

  1. Ορυκτέλαια πετρελαίου - Αξία: 9.959,9 εκατομμύρια ευρώ
  2. Φάρμακα με μορφή δόσεων ή συσκευασμένα για λιανική πώληση - Αξία: 740,9 εκατομμύρια ευρώ
  3. Αλουμίνιο σε πλάκες με πάχος που υπερβαίνει το 0,2mm - Αξία: 544,6 εκατομμύρια ευρώ
  4. ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ - Αξία: 453,5 εκατομμύρια ευρώ
  5. Ψάρια - Αξία: 418,1 εκατομμύρια ευρώ
  6. Ελιές - Αξία: 346 εκατομμύρια ευρώ
  7. Τυριά - Αξία: 324,5 εκατομμύρια ευρώ
  8. Σωλήνες κάθε είδους - Αξία: 315,9 εκατομμύρια ευρώ
  9. Βαμβάκι - Αξία: 308,7 εκατομμύρια ευρώ
  10. Μηχανές πληροφοριών (υπολογιστές, tablets, GPS κ.α.) - Αξία: 276,7 εκατομμύρια ευρώ

*Τα στοιχεία είναι προσωρινά - Πηγή: ΕΛΣΤΑΤ (επεξεργασία στοιχείων από ΚΕΕΜ)

 


Οι πιο «έξυπνες» επιχειρήσεις του κόσμου

  • Τρίτη, 03 Μαρτίου 2015 10:06
  • Γράφτηκε από

patent companies2Ποιες είναι οι επτά πρώτες σε διπλώματα ευρεσιτεχνίας επιχειρήσεις και ποια έκανε την έκπληξη της χρονιάς;

Οι πατέντες ήταν πάντα η βάση της βιομηχανίας της τεχνολογίας. Και αν οι αριθμοί του προηγούμενου έτους μπορούν να δείξουν κάτι, τότε σίγουρα ο τομέας της πατέντας παραμένει δυνατός.

Πάνω από 300.000 χρήσιμες πατέντες, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ, κατοχυρώθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2014. Πατέντες που δεν έχουν να κάνουν τόσο με αλλαγές στον σχεδιασμό, αλλά αποτελούν νέες εφευρέσεις.

Οι εταιρείες μπορούν να «κλειδώσουν» τις εφευρέσεις τους για δύο δεκαετίες και να αποκομίσουν οφέλη για επενδύσεις έρευνας και ανάπτυξης. Αλλά και να ασφαλίσουν την πνευματική τους ιδιοκτησία και να ενισχύσουν την νομική τους προστασία.

Σύμφωνα με την IFI Claims, η οποία παρουσίασε στις αρχές του μήνα τις 50 κορυφαίες εταιρείες σε αυτόν τον τομέα, οι περισσότερες πατέντες αφορούν υπολογιστικά θέματα, σχεδίασης hardware και software καθώς και τις κινητές τεχνολογίες.

Ποιες, όμως, ήταν οι εταιρείες που κατοχύρωσαν τα περισσότερα διπλώματα ευρεσιτεχνίας στις ΗΠΑ το 2014;

Ας δούμε τις επτά πρώτες:

 

1. ΙΒΜ

 IBM-640x400

Κατοχυρωμένες πατέντες: 7.534

Χαρακτηριστική πατέντα: Operating System Migration with Minimal Storage Area Network Migration (Μετεγκατάσταση Λειτουργικού Συστήματος με Ελάχιστο Αποθηκευτικό Χώρο Δικτύου Μετεγκατάστασης) (US-8924499)

Χώρα: ΗΠΑ

Η IBM έγινε η πρώτη εταιρεία που κατοχύρωσε πάνω από 7000 διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε ένα έτος. Οι πατέντες της αφορούν ένα πλήθος εφαρμογών, από τους υπολογιστές και τις τηλεπικοινωνίες έως τις επιχειρησιακές εφαρμογές. 

 

2. SAMSUNG

 RTR2PERL-660x440

Κατοχυρωμένες πατέντες: 4.952

Χαρακτηριστική πατέντα: White Light Emitting Diode and Liquid Crystal Display Including the Same (Δίοδος Εκπομπής Λευκού Φωτός και Οθόνη Υγρού Κρυστάλου Ταυτόχρονα. (US-8919998)

Χώρα: Νότια Κορέα

Η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις της λίστας όλα τα προηγούμενα χρόνια. Οι πατέντες της Κορεάτικης εταιρείας επικεντρώθηκαν κυρίως στον τομέα των ημιαγωγών 

 

3. CANON

Canon SX 50 HS-640x400 Κατοχυρωμένες πατέντες: 4.952

Χαρακτηριστική πατέντα: FOCUS DETECTION APPARATUS (αλγόριθμος ανίχνευσης focus). (US-8922703)

Χώρα: Ιαπωνία

Η πρώτη Ιαπωνική εταιρεία στον τομέα της κατοχύρωσης των ευρεσιτεχνιών, η Canon βρίσκεται κάθε χρόνο στις 5 πρώτες θέσης κάθε σχετικής λίστας για κοντά τρεις δεκαετίες. Η πλειοψηφία των ευρεσιτεχνιών της επικεντρώνεται στον τομέα των οπτικών επικοινωνιών, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η τεχνολογία των τηλεοράσεων.

 

4. SONY

 blog index Sony-Building-Logo-600x450-660x440

Κατοχυρωμένες πατέντες: 3.224

Χαρακτηριστική πατέντα: Extensions to Trigger Parameters Table for Interactive Television (Επεκτάσεις για την ενεργοποίηση πινάκων παραμέτρων για την διαδραστική τηλεόραση). (US-8925016)

Χώρα: Ιαπωνία

Όπως και η Canon, ο τομέας των οπτικών επικοινωνιών αποτελεί την κύρια κατηγορία στην οποία επικεντρώθηκαν οι πατέντες της Sony. Υπολογίζεται, μάλιστα, πως οι κατοχυρωμένες ευρεσιτεχνίες της εταιρείας τα προηγούμενα χρόνια, βοήθησαν τη Sony να πραγματοποιήσει μια αύξηση 43% στην αγορά των αισθητήρων εικόνων για smartphones.

 

5. MICROSOFT

 microsoft

Κατοχυρωμένες πατέντες: 2.829

Χαρακτηριστική πατέντα: Automatic Batching of GUI-based Tasks (Αυτοματοποιημένη ομαδοποίηση για εργασίες που βασίζονται σε GUI). (US-8924329)

Χώρα: ΗΠΑ

Η Microsoft βρίσκεται για μια ακόμα χρονιά στην πέμπτη θέση της λίστας. Μετά την παρουσίαση του ανιχνευτή κίνησης Kinect, η εταιρεία πρόσθεσε περίπου 600 νέες πατέντες που θα προστάτευαν νομικά κάθε τι που μπορούσε να σχετιστεί με αυτό.

 

6. TOSHIBA

 Toshiba-600x400

Κατοχυρωμένες πατέντες: 2.608

Χαρακτηριστική πατέντα: Semiconductor Device (Συσκευή Ημιαγωγού). (US-8921920)

Χώρα: Ιαπωνία

Η Toshiba συμπληρώνει την ισχυρή Ιαπωνική παρουσία στις κορυφαίες θέσεις τις λίστας, παρά την συνολική πτώση των Ιαπωνικών εταιρειών κατά 2,5% σε αυτή τα τελευταία πέντε χρόνια (σε αντίθεση με τις εταιρείες της Κίνας και της Νότιας Κορέας που εμφανίζουν σταθερή αύξηση). Οι περισσότερες πατέντες της εταιρείας αφορούν τους ημιαγωγούς.

 

7. QUALCOMM

 Qualcomm-640x400

Κατοχυρωμένες πατέντες: 2.608

Χαρακτηριστική πατέντα: Optimal Sleep / Paging Cycle Duration in a Wireless Network” (US-8923895)

Χώρα: ΗΠΑ

Η Qualcomm κατάφερε να βρεθεί στην έβδομη θέση της λίστας του 2014, από την ένατη που βρισκόταν την προηγούμενη χρονιά, με μόλις 20 πατέντες λιγότερες από την έκτη Toshiba, μια αύξηση της τάξης του 23%. Οι πιο συνηθισμένες πατέντες της εταιρείας βρίσκονται την κατηγορία των κινητών τεχνολογιών και δικτύων.

 

GOOGLE

 Google-logo-660x440

Κατοχυρωμένες πατέντες: 2.566

Χαρακτηριστική πατέντα: Changing a Rank of a Document by Applying a Rank Transition Function (US-8924380)

Χώρα: United States

Αν και δεν βρίσκεται στους επτά πρώτους, η Google συμπεριλαμβάνεται στους νικητές της περασμένης χρονιάς. Και αυτό καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της κατάφερε να μπει στην πρώτη δεκάδα, σημειώνοντας αύξηση 38% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Οι περισσότερες από τις πατέντες της Google αφορούν τον τομέα των υπολογιστών.

 

 

πηγή: http://www.fortunegreece.com/

TED X AUEB

  • Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015 06:59
  • Γράφτηκε από τον

Τι γίνεται όταν οι νόμοι της φυσικής καλούνται να εξηγήσουν την προσωπικότητα του σύγχρονου ανθρώπου;

tedxaueb banner 300x100Κατά πόσο είναι εφικτό μια μονοδιάστατη ερμηνεία της λέξης “αδράνεια” να χαρτογραφήσει την πολυπλοκότητα του ανθρώπινου εγκεφάλου; Σε ένα κόσμο που συνεχώς αλλάζει ενώ όλα παραμένουν ίδια, ποια οπτική επιλέγεις να δεις;

Το φετινό TEDxAUEB ανοίγει τις πόρτες του στις 14 Μαρτίου και σας υποδέχεται σε μια ανατρεπτική προσέγγιση της λέξης “αδράνεια” όπως τη γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

“Στην ελληνική πραγματικότητα η λέξη αδράνεια είναι ταυτισμένη με την αρνητική της σημασία και πολλές φορές ταυτισμένη με την κωλυσιεργία. Οι ομιλητές του φετινού TEDxAUEB καλούνται να αναδείξουν την πολύπλευρη ερμηνεία της λέξης ''αδράνεια'' σε σχέση με τις ανθρώπινες καταστάσεις, μέσα από ένα πάντρεμα των νόμων της φυσικής με τις ανθρώπινες επιλογές και το κοινωνικό σύνολο. Οι ακροατές θα βρεθούν αντιμέτωποι με ουσιαστικά διλήμματα της προσωπικότητάς τους καθώς θα τους παρουσιάζονται ιδέες και τρόποι επαναπροσδιορισμού ή εξέλιξης των επιλογών τους.”

Σε μια πραγματικότητα που οι επιλογές λιγοστεύουν και οι ευκαιρίες μειώνονται, τίποτα δε θα αλλάξει αν δε κάνεις εσύ το πρώτο βήμα...

Προμηθεύσου το εισιτήριο σου στοhttp://2015.tedxaueb.com/tickets/  

n-ZUCKERBERG-large570

Μία λίστα με 9 δισεκατομμυριούχους του κόσμου της τεχνολογίας οι οποίοι έχουν ένα ιδιαίτερο κοινό χαρακτηριστικό δημοσιεύει το Business Insider: ειδικότερα, πρόκειται για 9 μεγάλα ονόματα που σε κάθε περίπτωση παράτησαν το πανεπιστήμιο, ωστόσο προχώρησαν με την επιχειρηματική τους δραστηριότητα, βγάζοντας δισεκατομμύρια στον ανθηρό κόσμο της υψηλής τεχνολογίας.

1.       Μάικλ Ντελ- Ιδρυτής της Dell (21,9 δισ). Πήγε στο University of Texas. Οι γονείς του ήλπιζαν ότι θα γινόταν γιατρός. Αυτός κατέληξε να βγάζει 25.000 δολάρια τον μήνα από την επιχείρησή του, που διηύθυνε από τον κοιτώνα του.

2.       Ελίζαμπεθ Χολμς – ιδρύτρια της Theranos (4,5 δισ). Πήγε στο Stanford για να γίνει χημική μηχανικός, κατοχύρωσε την πρώτη της ευρεσιτεχνία και ταξίδεψε στη Σιγκαπούρη για να δουλέψει στον ιό SARS. Ωστόσο παράτησε το Standord και δραστηριοποιήθηκε στον χώρο της εξατομικευμένης ιατρικής, με τεχνολογία εξετάσεων αίματος που «τρέχει» διαγνώσεις από μία και μόνη σταγόνα αίματος.

3.       Μαρκ Ζούκερμπεργκ- ιδρυτής του Facebook (33,3 δισ). Ο γνωστός και μη εξαιρετέος «Mr. Facebook» δοκίμασε την τύχη του στο Χάρβαρντ, στους κοιτώνες του οποίου και στήθηκε η πρώτη έκδοση του σημερινού «βασιλιά» των κοινωνικών δικτύων.

4.       Στιβ Τζομπς – ιδρυτής της Apple (11 δισ). Η εμβληματική προσωπικότητα της Apple ήταν ίσως ο πιο διάσημος δισεκατομμυριούχους που άφησε τις σπουδές του (Reed College) για να αφοσιωθεί στην τεχνολογία. Ο ίδιος ήθελε ένα interface το ίδιο όμορφο με την καλλιγραφία στα πόστερ του campus του.

5.       Μπιλ Γκέιτς- ιδρυτής της Microsoft (80,5 δισ). Άρχισε σπουδές στο Χάρβαρντ το 1973 αλλά σταμάτησε μετά από δύο χρόνια, λέγοντας στους καθηγητές του ότι θα ήταν εκατομμυριούχος μέχρι να κλείσει τα 30. Τελικά έγινε δισεκατομμυριούχος στα 31.

6.       Τζακ Ντόρσεϊ- συνιδρυτής του Twitter (2,3 δισ). Ήταν στο Missouri University of Science and Technology και μετά στο NYU. Μετά πήγε στο Όκλαντ και συνάντησε τους Μπιζ Στόουν και τον Έβαν Γουίλιαμς.

7.       Έβαν Γουίλιαμς- συνιδρυτής του Twitter (2,4 δισ). Όπως και ο Ντόρσεϊ, παράτησε το πανεπιστήμιο (University of Nebraska-Lincoln) μετά από ενάμιση χρόνο.

8.      Λάρι Έλισον (46 δισ)- ιδρυτής της Oracle. Άφησε το University of Illinois στο δεύτερο έτος μετά τον θάνατο της θετής του μητέρας. Δοκίμασε το University of Chicago για ένα εξάμηνο αλλά κατέληξε στην Καλιφόρνια. Το τελικό αποτέλεσμα, μετά από κάποιες προσπάθειες, ήταν η Oracle Systems Corporation.

9.       Γιαν Κουμ (6,8 δισ)- ιδρυτής του WhatsApp. Προσωποποίηση του «αμερικάνικου ονείρου», μετανάστευσε στα 16 του στις ΗΠΑ με τη μητέρα του και άρχισε σπουδές στο San Jose State University. Ωστόσο, η δουλειά του ως security tester τον έφερε στη Yahoo, όπου δούλεψε για εννιά χρόνια πριν δημιουργήσει τη WhatsApp.

Ωστόσο, το δημοσίευμα καταλήγει ότι αν θέλει κάποιος να γίνει δισεκατομμυριούχος αλλά και να σπουδάσει, καλή επιλογή είναι το University of Pennsylvania, που έχει «βγάλει» τους πιο πολλούς αυτοδημιούργητους δισεκατομμυριούχους στις ΗΠΑ, όπως ο Τσαρλς Μπατ, ο Στιβ Κόεν, ο Έλον Μασκ και ο Ρόναλντ Πέρελμαν. 

 

Πηγή: http://www.huffingtonpost.gr/

Εξαντλήθηκε

  • Τετάρτη, 11 Φεβρουαρίου 2015 19:48
  • Γράφτηκε από τον

EXANTLISISΑγαπητοί αναγνώστες του aode.gr θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την εμπιστοσύνη που δείξατε στην έντυπη έκδοση της επιστημονικής και συγγραφικής ομάδα του ιστότοπού μας. Τόσο τα κολακευτικά σας σχόλια, όσο και η μεγάλη αποδοχή του βιβλίου μας σε όλη την Ελλάδα, μας δίνει θάρρος να συνεχίσουμε προς την ίδια κατεύθυνση αλλά και μας δεσμεύει ηθικά στο μέλλον να ακολουθήσουν ακόμα πιο άρτιες επιστημονικά εκδόσεις που θα αφορούν την επιστήμη της Οικονομίας και της Διοίκησης.

Δυστυχώς το βιβλίο «management για μαθητές λυκείου» δεν πρόκειται πια να το βρείτε ούτε σε βιβλιοπωλεία αλλά ούτε μπορείτε να προμηθευτείτε ηλεκτρονικά αφού εξαντλήθηκε. Η επιστημονική ομάδα του aode.gr προς το παρόν δεν θα προβεί σε 2η έκδοση γιατί το μάθημα από του χρόνου δεν εξετάζεται πανελλαδικά στα ημερήσια λύκεια. Δεσμεύεται όμως να προχωρήσει στο εγγύς μέλλον σε μία νέα έκδοση προσαρμοσμένη στις ανάγκες του ΕΠΑ.Λ. Ευχόμαστε σε όλους τους υποψηφίους καλή επιτυχία στις εξετάσεις τους!

Εκ μέρους της επιστημονικής και συγγραφικής ομάδας του aode.gr

Αριστείδης Νότης – οικονομολόγος / εκπαιδευτικός

Μέλος του Κεντρικού Δ.Σ. της Ένωσης Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δ.Ε. 

ep agogis  

 

Αρθρογραφία

Prev Next Page: